|
||||
|
||||
website is up to date!!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
We hebben dit jaar voor het eerst prijzen die buiten de show and shine vallen.
Het zijn speciale prijzen die worden uitgereikt door bedrijven die hun favoriet kiezen. Bijvoorbeeld: Best audio Best engineering Best wheels Best paint en ga zo maar effe door,hier zit ook een speciaal prijzen pakket aan verbonden. |
|
||||
|
||||
oproep!
Aan de flyer van dit jaar kunnen jullie vast al een ietwat army-achtig tintje ontdekken. Gezien onze team-up met VW Fanatics en de lokatie hebben we dus voor een armythema gekozen. Nu gaan wij er alles voor doen om het terrein nog extra in army-style aan te kleden. Maar hierbij een oproep: mocht je zelf leuke accesoires hebben waarmee je je auto of de ruimte daaromheen wilt aankleden en passen die accesoires in het army thema? Meenemen!! Zoek dus de camouflagenetten van zolder, de duitse helmen van opa ( kuch ), de gestolen fiets uit de oorlog en ga zo maar door. Aan het einde van de dag kiezen de MIVW-leden de auto met de leukste "army"" aankleding uit en deze wint ook een prijs.
|
||||
|
||||
Leuk ideee.....en daar is cekur wel iets mee te doen en van te maken..
Ben benieuwd naar de creatievelingen..... |
|
||||
|
||||
Dan kunnen we ons weer vast gaan afvragen hoeveel t's the a team bevat
TA TA TAAAAAA TA TA TAAAAAAAAAAAH |
|
|||
|
|||
hoe laat gaat het hek open ?
vorige keer best laat stonden een op t einde van de parking bij de groenoord k ga binnenkort maar eens poetsen en de laatste lelijke stukjes spuiten heb er al wel zin in we komen in konvooi Bora variant 1.8t golf 1 met dikke G60 golf 2 G60 golf 4 V5 golf 4 1.6 full ops 2x een kever wordt weer leuk dagje en hoop op erg mooi weer natuurlijk grtjs uit bodegraven
|
|||
|
|||
tref ik het even . De jetta van mij is Luftwaffe grau
|
|
||||
|
||||
misschien een beetje gekke vraag maar dit is de eerste keer dat ik naar deze meeting ga hoe gaat het bij jullie met de auto's ? net als bij de d.a.f. dat je een plek moet hebben om op het terrein te staan of parkeerd iedereen gewoon op de "show" plek?
|
|
||||
|
||||
Bij meetings [dus niet die bumperbeurzen van de Automaxx] is het hele terrein het 'showterrein'.
|
||||
|
||||
Op het evenement hebben we een speciale plek voor show and shine auto's.
Dit wordt bij aanvang gevraagd en je wordt dan doorgestuurd naar deze plek. Het wordt ons anders onmogelijk om alle auto's terug te vinden in de massa. |
|
||||
|
||||
10 uur gaan we officieel open
|
||||
|
||||
Quote:
Ook nog wakker
|
||||
|
||||
net rond: Volksforum staat er met een stand.. dus de shirts zijn er ook te koop.
bedankt Emiel en rest van de crew.
|
|||
|
|||
ben ook van de partij, weet alleen nog niet of ik met de vento ga komen of de golf I G60. Zie jullie daar
|
|
|||
|
|||
Van de partij met een '89 Polo sedan en als het meezit heb ik verbreedde slofjes er onder!
|
|
||||
|
||||
oke dat is dan beter geregeld dan d.a.f. ookal hadden we daar een plek op het showterein maar ik vroeg met dit even af omdat ik nog niet naar veel meetings ben geweest maar toch bedankt voor de info
|
|
||||
|
||||
ik heb een duitse helm van de 2e WO....eigenlijk een oranje duitse helm van EK maar die zit netjes in de NATO groen....hehehe
|