|
||||
|
||||
Oldschool_Rat MK3
Ik ben dus Vern
Ik ben 19 jaar Zit in men laatste jaar Autotechnieken Wat meer over men projectje Ik heb de wagen overgekocht van een goede vriend Dus zal hier eerst de foto's laten zien hoe de wagen er heeft uitgezien voor ik heb kocht. Deze foto's heb ik genomen in GTI magnycours De wagen heeft in deze staat niet lang rondgereden [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Hier zijn foto's van de wagen op Vag-fest2008 [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by Vern : 14-06-2009 at 21:34. |
|
||||
|
||||
leuke golf,vind hem persoonlijk op de eerste 3 foto's het mooist
|
|||
|
|||
croezer
Nu vindk hem tog schoonder ale tog me u staal velgen |
|
||||
|
||||
De wagen vlak voor hij naar mij thuis verhuisde
+ TERUG ORIGINEEL + pinkers terug afgewassen(waren zwart) + originele koplampen ........ [IMG] [/IMG] Hier heb ik da autobra en de dame in de grill teruggeplaatst [IMG] [/IMG] De gele mistlamp geplaatst (de vorige was een plasicke en die heeft nooit gewerkt) Maar die heb ik er trouwens ook niet bijgekregen. En een glazen staat hem stukken beter Ook de angeleyes geplaatst [IMG] [/IMG] De golf 3 staat hier op H&R sportvering (staat trouwens te koop)zijn 4spiralen [IMG] [/IMG] Voorlopig vooraanzicht [IMG] [/IMG] At night [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
waarom zit die onderlip er zo belabberd op dan??
|
||||
|
||||
Quote:
Jah maar binnekort staan de foto's erop hoe hij er nu bijstaat een hele verandering hoor :p Ik vond hem op de eerste 3 fotos ook heel mooi maar de vorige eigenaar heeft die na gti magnycours terug veranderd naar hoe hij er in vag-fest bijstond wel spijtig maarja grtzz vern |
|
||||
|
||||
Quote:
die komen nog alles op zene tijd he Ik mag ni direkt alles prijsgeven he dan is er niks meer om op te volgen zeker nu me het exaam ni want nu liggen de werken aan de golf still |
|
||||
|
||||
Quote:
Die VR6 lip die is vastgemaakt aan de bumper ? Jah dat heeft de vorige eigenaar ook gedaan omdat de lip gescheurd was langs de zijkant :s Zou daarom mss binnekort een ander voorbumper zoeken , maar weet nog niet of ik er een andere zou opsteken |
|
||||
|
||||
Quote:
ongelooflijk die lip kost een paar tientjes imitatie,gaatjes boren en popnagelen is duurder aan arbeid
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik zoek het binnekort zwart te spuiten dat het minder opvalt, en dan zal ik nog zien |
|
||||
|
||||
pracht auto zeker hoe hij er momenteel bijstaat
maarja nog niet te veel verklappen klaarzette voor vagfest !
|
||||
|
||||
Quote:
Zoizo na de examens eerst klaarmaken voor de keuring dan terug plat en alles erop
|
||||
|
||||
Jah hier is de golf te zien op zen reserve wieltje:p
Heb velg 1 per 1 moeten spuiten. [IMG] [/IMG] Rode velgjes met whitwall (velgen van golf 2 crossauto ) Regelbare vering aan het plaatsen [IMG] [/IMG] Face down ass up that's the way we like to fuck Lowrider style:p [IMG] [/IMG] De golf op zen schroefsetje [IMG] [/IMG] Plakband over de koplampjes , Koord rond de bumper ( lijkt dat de bumper hiermee bevestigd is) [IMG] [/IMG]
|
|||
|
|||
ziet er wel gaaf uit vindt die velgen niet helemaal bij de auto passen maar zijn wel apart
mag je zo wel rijden met die koplampen ze moeten toch goed licht uitstralen? mvg |
|
||||
|
||||
erg ruige wagen kerel! ik zou die popnagels laten voor wat het is, staat wel bij de rest van het plaatje !
Wel zou ik ( persoonlijk dan ) CL koplampen inzetten, eventueel met gele koplampfolie o.i.d. maja dat ben ik....
|
||||
|
||||
Quote:
Hij rijdt nog niet rond hoor wacht op men rijbewijs en verlaging mag ook niet, de gele lamp mag ook niet, whitewalls mogen niet zodus die plakband over de lichten is het ergste niet:p
|
||||
|
||||
Quote:
Kan moeilijk al alles gaan verklappen allesinds de gele koplampfolie staat al langer op mijn lijstje samen met wat andere onderdelen
|
||||
|
||||
Gril wat aangepast
Dame in een rood jasje gezet , en men VW logo een rood rat tintje gegeven De witte pinkers hebben plaatsgemaakt voor de oldschool oranje exemplaren + het dakrekje is geplaatst De onderkant van de wagen , en de lelijk hoge borduur voor men deur, stomme uitlaat :s nog effe en hij is erdoor. Weet iemand of ik hier voor afgekeurd kan worden(er is nog geen gat in maar ik denk dat het er kort gaat tegenzitten, en mss een ideetje hoe ik het wat kan verstevigen Zou ik zomaar hierop mogen lassen ?
|
|||
|
|||
Gewoon een dikker plaatje nemen en dit erop lassen. Duurt wel effe tot dit weer afgeschuurd is
|
|
||||
|
||||
Gave mk3 zo!
Voor die uitlaat, tja stripjes onderdoor lassen of een plaat erop.