|
||||
|
||||
Hallo Brazen, hoor niets meer van je. Ga nu toch sterk twijfelen of die groene die ik bedoel, jouw auto is. Op de foto lijkt ie meer antraciet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk ut haast wel.....hij is nl "passat" groen... ik gloof dat er in de boslaan een tijdje een mat groene stond... en verderop voorbij Laba richting N'kerk staat nog ergens een witte trouwens .... Ik sta altijd buiten aan de Wilgenlaan/Iep als k ooit in de buurt es een box weet te vinden kan ik wat meer...... deze heeft er overigens tot medio januari gestaan, wellicht ken je deze ook nog wel... Staat die van jouw wel binnen ??? want die van jouw heb ik ook nog nie gezien....
|
||||
|
||||
Jaaah, nu zie ik het. We hebben vrienden vlak bij jullie wonen en komen hier dus regelmatig langs. Rooie kan ik me niet herinneren... Maar die groene ziet er erg goed uit zeg, ook van dichtbij. Kan het kloppen dat ik je nog nooit op de ACN meetings heb gezien (je auto)?
Nee, de mijne staat (helaas) ook nog buiten :frown: , op de Lange Zijde, is doodlopende straat dus daar zal je niet snel komen denk ik. Ik heb um ook pas een week of 4. Moet nog een hoop aan gebeuren, moet ik toch eerst een box hebben. Sol zit helaas vol is 500 mtr van mijn huis ... |
|
|||
|
|||
aha lange zijde, is dat niet bij bolku? m.a.w. jeroen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
De eerste twee ben ik geweest (2e echter zonder oto) en de laatste van 7 sept. ook..... Ja is jammer dat Sol vol zit idd......van ons uit is dat een steenworp bij ons vandaan.... Gloof ook niet dat er veel verloop in die boxen zit....wellicht kan (@) VA het voor ons in de gaten houden....?
|
||||
|
||||
Heb ik um al gevraagd. Helaas wil hij zelf ook nog meer ruimte, dus zodra er ruimte vrij komt bij Sol is het eigenlijk al weer weg. Toch maar een ander huis kopen....
Zag pas in Boskoop een pandje. Had garagebedrijf in gezeten (kleintje), dus veel ruimte op begane grond, met de woning er boven. IDEAAL!! Vriendin wil nie weg uit 7huizen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker jammer..... maar om nu naar Boskoop te verhuizen ???
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, weet niet wie Bolku/Jeroen is, woon hier nog niet zo lang. Is 500mtr bij boerderij van Sol vandaan met de achtertuin aan de Hennipsloot. Bedoel je dat er hier nog meer 7'housers zijn? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kom van Varkensveen, vroeger veel in Boskoop gezeten, veel vrienden daar |
|
||||
|
||||
Hey Peppie, ik ga zondag ook naar VWEuro, vanuit Rotterdam. Zie topic VWEuro. Meerijden?
|
||||
|
||||
Quote:
Perfect Airtime Kijken of er nog meer piepeltjes mee willen rijden, spreken we daarna wat af. WAAR BLIJFT DE REST, NOU???? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn er al
|
||||
|
||||
he peppie, komt die wagen oorspronkelijk uit belgie ??
denk het haast wel, if so dan ken ik de vorige eigenaar (kim van bugaroo)
Pim van Loon 1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl VW show dates & pics - www.vwshows.com Last edited by ploon : 14-09-2004 at 14:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
bij die sloot is het volgens mij... dat garage bedrijf daar bedoel ik... jeff (van dit forum) komt ook uit 7huizen en regelmatig in die garage.... rene trouwens ook (maar weet niet of die hier actief is jij wel jeff?) |
|
||||
|
||||
Quote:
Eitens bdoel je ???? vanuit t dorp achter de marskramer... @ Peppie.....ow dan woon je wel leuk volgens mij....eigen steiger ... ook een boot ??
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet, geld uitgegeven aan een variant |
|
||||
|
||||
Quote:
Haaloo Ploon, Hij komt inderdaad uit Belgie. Kun je mij in contact brangen met de vorige eigenaar of voor mij uitzoeken wat er precies allemaal aan gedaan is. Ik weet dat hij al omgebouwd is met IRS ophanging. Heb net pas ontdekt dat er een 1500 N motor in ligt De personen :o van wie ik hem gekocht heb, zeiden me dat het een 1600 motor was. Toch maar weer ff contact opnemen met ze (voor de zoveelste keer). Last edited by Peppie : 14-09-2004 at 21:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die straat waar je dan in kijkt, daar wonen wij. |
|
||||
|
||||
kim AT bugaroo.be
is toch een makkelijk adres of niet ? :-)
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Pim, Eens kijken wat hij / zij zich nog van de auto herinnert. |