|
||||
|
||||
Quote:
Als je uit Tilburg komt valt er vast wel wat te regelen voor een fatsoenlijk shootje denk ik zo.
|
||||
|
||||
@ oliver: fantastische foto's kerel! kan ik er bijbestellen in fullsize?
@ misha: was je met de jetta? die had ik juist wel even in het echt willen zien. Net gemist dan denk? mooie foto's ook! wel duister, maar past een beetje bij het weer. ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was niet met de Jetta nee, die staat nog steeds hoog en droog op de oprit.. Moet naar de RDW voor herkeuring, was van de weg geplukt door de smurfen. Te breed, te laag en geen vering.. zodra ik weer mag rijden wil ik ermee naar meets! Bedankt voor het compliment, ik vond inderdaad deze look wel passen bij het weer
|
||||
|
||||
vervelend van dat gebeuren met de politie.
hoop dat het allemaal goed komt voor je! en die foto's hebben wel een coole look ja!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was het zeker! Wanneer is de volgende Quote:
Thanks man! Foto's komt zeker goed. Allemaal van jouw auto? Anders mail me maar even welke.
|
||||
|
||||
@ Misha,zeker mooie foto's!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks
|
||||
|
||||
edit
|
||||
|
||||
en de 2e serie staat ook online op www.vw-speed.nl -> Gallery -> Part II
Tevens foto's van een Duitse meet toegevoegd: 3. Schwab Auto Treffen in Neuss
|
||||
|
||||
@Cor
You've got PM @Chris Goed bezig... Kom volgende week wel een setje flyers halen... had gister niet zoveel zin om naar de auto te sjoksen
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by vwmk1maniac : 08-06-2009 at 23:22. |
|
|||
|
|||
Quote:
Op Charly's zie je toch altijd de mooiste auto's uit Belgie, Nederland en Engeland, dat is het eindje rijden wel waard! Mijn broertje had ook nog prijs met zijn corrado (mijn oude corrado).
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hee misha zeker dikke foto,s man doe je goed
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, zeer dikke bak.. doe je goed
|
||||
|
||||
Quote:
Super foto! Thanx man |
|
||||
|
||||
Mooie preview voor de Fanatics reeks dacht ik zo of niet Twan
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik zeker Echt super foto's Bij deze voor iedereen Mischa is dit jaar de official Photographer van VW Fanatics 2009. |
|
|||
|
|||
Je auto stond er ook mooi bij.
Was een eind rijden wat ik toen hoorde van je voor dat leer, maar zag er puik uit. Dat dash van je zal de nodige uren wel inzitten of niet Alberto had trouwens wel gelijk over die gatenkaas bij het uitkomen van de tunnel. Voor de rest is hard rijden met een lage auto ook niet echt een optie daar!
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Welkom op het belgische wegennet. Ik woon net aan de grens en als ik nederland binnenrijd merk ik het verschil in wegennet al aan de grens. Ach ja je leert er wel mee leven.
|
|||
|
|||
Quote:
Props voor misha.. absoluut! Maar jij hebt de sfeer echt helemaal top vast gelegd!