|
||||
|
||||
Corrado 2.0 project(je)
Na ruim een jaar te hebben rondgereden in mijn Corrado 2.0 was het hoog tijd om er eens een aantal dingen aan te gaan veranderen. Niet veel schokkends, maar zeker geen tjoening-plastic.
Zo staat hij er nu nog bij: Maar opmerkingen als (en ik quote): Quote:
Komen natuurlijk keihard aan. Dus eerst maar een set andere velgen aangeschaft. Sneak preview: Voor: En wat het wordt: Natuurlijk blijft ook de broodnodige verlaging niet uit. Binnenkort meer.... |
|
|||
|
|||
verbreed staal cool
|
|
||||
|
||||
das vet ja
|
||||
|
||||
Yep, verbreed staal van een Mini. Voor zijn ze nu 7,5J en achter 8,5J.
Binnenkort even naar de poedercoater. |
|
||||
|
||||
Velgen zijn fertig:
Beetje off-road look nu Even een shopje wat het moet worden: Morgen even naafkapjes halen. Last edited by MipMip : 10-07-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Vind de kleuren keuze van de velgen eigenlijk niet zo mooi, wel erg mooie Corrado hoor.
Leg hem maar eens platter en dan een paar goede foto`s misschien ziet het er dan heel anders uit. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hoe is het hier eigenlijk mee?
|
||||
|
||||
Komen die wielen uit enschede toevallig????
en bekende van mij had dezelfde onder een Bmw e30 drifter geschroefd?
|
||||
|
||||
nog een keer:
Is deze Corrado nog in je bezit, of wat...?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Sorry, was dit topic een beetje vergeten. Hij is nog steeds in mijn bezit.
Begin vorig jaar hebben ze geprobeerd in te breken. Resultaat een mooi gat onder de deurklink aan de bestuurderskant. Uiteindelijk zijn ze niet binnengekomen gelukkig, want het frontje van mijn radio zat in het dashboardkastje. Alle audio is inmiddels verkocht, en ik rij nu met een grotendeels leeg interieur. Ik mis de audio ook niet echt eigenlijk. Bij het verhelpen van die schade heb ik nog een aantal andere dingen laten spuiten, achter zijn de emblemen dichtgelast, en is het sleepoog verwijderd. Ook zijn de achterlichten door "Edition-Mike" ontdaan van logo's en nummers en rood gespoten. Er zit nu ook een Simons RVS-systeem onder omdat op weg naar Calais mijn middendemper in tweeën brak. De schroefset ligt ook klaar om te monteren. Als extra beveiliging heb ik ook een afneembaar stuur erin zitten. Ik had daarvoor een Stroeve-naaf gekocht, maar die irl zo vies-glimmend dat ik hem mat-zwart heb gespoten. Past beter bij het stuur. Paar foto's: Foto van het resultaat en de andere wijzigingen komen eraan. Last edited by MipMip : 23-02-2011 at 11:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
De velgen komen niet uit Enschede, ik heb ze zelf laten verbreden en coaten e.d. |
|
||||
|
||||
hij is er weer! we blijven je volgen...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Zowaar weer een update:
De schroefset zit eronder. Nou morgen nog even laten uitlijnen. Volgende week naar BKCustoms voor een ander eindstuk op de uitlaat. Meer foto's komen eraan. |
|
||||
|
||||
Zo staat hij er nu bij:
Nog zonder naafkappen... De achterlichten zitten erin voor de APK(beetje scheef ook) Ik heb hier op de kast nog een paar rode liggen. S-bocht eindstuk by Jelmer. Sleepoog-gat in achterbumper is dicht, wisser weg en achterplaat zonder slot. De zwart gespoten naaf met quick-release en stuurtje. Ik heb mijn armen ook maar laten verlengen zodat ik nog bij de richtingaanwijzers kan Last edited by MipMip : 09-04-2011 at 21:25. |
|
||||
|
||||
beter laat dan nooit...
Quote:
En hoe... Hij wordt mooi! het wordt nu eindelijk ècht een project
|
||||
|
||||
dikke poep man,ik zie je wel eens rijden op de A10 en ben volgens mij een keer door je straat gereden(zag haar toen geparkeerd staan)
dik ding hoor!
|
|||
|
|||
Mini staal ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Thanx! Dat kan kloppen, maar hij staat meestal in de parkeergarage. De witte BMW cabrio van die vriend/neef van jou staat hier ook regelmatig in de buurt volgens mij.
|
|
||||
|
||||
De velgen vind ik echt niks aan. Voor de rest wordt ie wel stoer! Rolkooi, kuipstoeltjes en andere velgen en hij is gaaf!
|
||||
|
||||
Quote:
stimmt,echter is die een kleine maand of anderhalf geleden verkocht en staat ie nu te koop bij een handelaar in Almelo was van mn neef btw