|
||||
|
||||
Fotos drenthe tour 2009
|
|
||||
|
||||
zo...ff een sfeerimpressie van een fantastische dag!!
verzamelen in apeldoorn; auto van filmploeg en....onderweg naar 't Harde 't Harde en verder met bijna 30 cabbie's :shock: jut en jul cabbie en toch nog wat italiaans tegen gekomen onderweg.... aankomst startpunt Veenpark..nog een beetje wennen mooie cabb 8) kofferbakverkoop... .....en rijden maar weer DE foto....volgens enkelen hiero.... :roll: wat een skattie.... :smt005 ff oversteken.... tuurlijk..... en die cafetaria was echt niet zo vol hoor..... :-D broer en zus aan de snack...en een vliegend dienblad :smt005 ff socializen....en al die cabbies en mensen bekijken 8) vakantieman...gezellig he :lol: en op 't vliegveld stond deze vliegende hollander er ook weer.... cabrio's waar je maar keek.... 8) en toen was 't tijd voor...... :-D ....en de eersten gingen al weer huiswaarts na een geweldige dag!! ...en een kleine DT op de terugweg als gevolg van een file.... oh ja...rene; hier de bewuste "plas" van onder de wagen de rest is te bekijken op onderstaande photobucket link... wil je het originele formaat foto...let me know per pm/ mail/ msn....
|
||||
|
||||
Ik zet jullie net bij het gespot topic heen Ik heb jullie zien touren in de buurt van coevorden. Ik was onderweg van coevorden naar nieuwe pekela. Had even onderdelen gekocht voor mijn mk3 en zag ik jullie rijden. Ik reed over de autoweg en jullie kwamen zo door het veld en onder de autoweg door. Super mooi gezicht
|
||||
|
||||
Toppie foto's
|
|
||||
|
||||
leuk zo;n tour, toevallig laatst ook een rit in sneek gehad? spotte laatst een hele club cabrios in sneek
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja laatst was er een rit door sneek en omgeving Waren er helaas wel een stuk minder als afgelopen maandag Maandag waren 138 golf cabrio's Proost Baco |