|
|||
|
|||
schokkende ruit
Ik heb een golf III GTD met origineel elektrische ruiten-systeem.
Sinds enkele dagen heb ik last van mijn ruit die niet meer goed open en dicht gaat. Als ik op het knopje duuw, dan gaat de ruit ongeveer 5 cm omhoog en dan stopt ie. Dan moet ik de knop los laten en opnieuw duwen om weer 5 cm omhoog te gaan. En dat tot ie boven is. Niet echt handig... Naar beneden is het net hetzelfde probleem. Maar nu heeft de ruit het niet altijd. Soms wel en soms niet. hopelijk weet iemand wat het is. Greetz Giel |
|
||||
|
||||
zit de ruit ook los zo ja, dan is je raam geleider kapot
en anders je raam geleiders/rubbers smeren
|
|||
|
|||
Controleer ook de draad tussen stijl en portier[zit in rubberhoes
Stekker in portier geoxideerd |
|
||||
|
||||
Gewoon kijken of het kabeltje er nog wel goed inzit?
|
|
||||
|
||||
Nu heb ik precies hetzelfde probleem. Kabels in de rubber heb ik gecontroleerd. Een kabel heb ik opnieuw gesoldeerd, de rest ziet er goed uit.
Stekker heb ik schoongemaakt, was wat gecorrodeerd. De raam blijft telkens 5cm omhoog en 5cm omlaag gaan na bedienen schakelaar....
|
||||
|
||||
Quote:
motor is stuk schiet in de beveiliging
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Raammechanisme gaat te zwaar waardoor de motor in beveiliging schiet.
Alles even los halen en netjes smeren zodat alles weer soepel gaat. probleem moet dan opgelost zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu las ik ergens dat je deze raammotors ook kunt inleren op een bepaalde methode. Weet alleen niet hoe?
|
||||
|
||||
Quote:
erik neem is contact op met erdem(black devil) die wist mij toen te vertellen dat de motor in de beveiliging schiet door iets met het raammechanisme