|
||||
|
||||
Wat voor velgen zijn dit?
Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar de naam van deze velgen.
Deze velgen zaten op de golf 1 van men broer toen hij die kocht. Zitten custom doppen in en op de achterkant staat alleen dat ze JWL gekeurd zijn en dat ze uit west-duitsland komen. + de maat en ET. Maar geen merk ofzo. Ik dacht eerst dat het RONAL zonder opschrift waren maar ben niet zeker. Hier ff een voorbeeld foto van de velgen. Zal morgen foto's posten van de velgen bij mij thuis. Liggen klaar voor de oppoets. Weet iemand ook wat ze waard zijn? En of ze zeldzaam zijn? Gewoon uit nieuwschierigheid. Worden NIET verkocht. Komen wss onder mijn MK2 te liggen. Als ik de Gotti velgen laat opmaken die ik vrijdag ga ophalen. Grtz Jel.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 28-05-2009 at 01:36. |
|
||||
|
||||
Heb de ballen verstand van velgen maar dat lijken me inderdaad Ronal Turbo's...
|
||||
|
||||
Quote:
idd alleen weet ik niet of er in orinele ronl velgen een stempel staat. In deze in ieder geval niet.
|
||||
|
||||
Normaal zou ik zeggen: Idd ronal turbo.
maar omdat dit 5 gats betreft zou het 16" kunnen zijn ? |
|
||||
|
||||
Goed opgemerkt
maar dat is een voorbeeld foto. Het zijn dezelfde die jij gepost hebt. 4x100 15" 7J ET25 of ET20. moet ik strak ff voor kijken. Er zit een dop in met K-Tech op. designd by M Koordt. straks of morgen de foto's. Nu ga ik slapen want heb nachtdienst gehad en moet straks weer. grtz Jel
|
||||
|
||||
oke ben er net achter waar de doppen vandaan komen.
Ze zijn ooit gepolijst geweest bij deze jongens. K-tech en men broer heeft ze niet onderhouden natuurlijk. moeten wss opnieuw gedaan worden.
|
||||
|
||||
Ah... Maikel :-)
Dan zijn het zeker ronal turno afgedraaid. |
|
||||
|
||||
of oude type turbo's zonder opdruk?
|
||||
|
||||
Ronal turbo phase 1.
|
||||
|
||||
dat zeg ik: oude type turbo's. geleverd met en zonder opdruk
|
||||
|
||||
Idd kan ook.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit de 16 inch versie van de Ronal Turbo, deze zijn namelijk in 5 gaats geleverd... wel vrij zeldzaam
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 28-05-2009 at 12:20. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
de velgen op de foto bovenaan is inderdaad de 16" variant van de ronal turbo's.
Kom je niet vaak tegen, vaak in 5 gaats maar ze bestaan ook in 4 gaats. Zowel met het schrift uitgefreesd als zonder. Deze zijn 7x16" et 32 |
|
||||
|
||||
ik vind ze moddervet! heel mooi. Wil ze ook wel. (maja dan zijn me velgen meer waard dan de auto, lijkt me nou ook weer net niet de bedoeling... )
|