|
||||
|
||||
Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat je zelf een versnellingsbaksteun moet fabriceren om een 5 bak te monteren?
Verder leuk bezig |
|
||||
|
||||
Er is ons verteld dat een versnellingsbaksteun van een golf 1 gti 5 bak zou moeten passen.
Als dit niet zo is dan bakken en braden we er zelf wel 1. In ieder geval bedankt voor de tip en reactie. |
|
|||
|
|||
iemand een idee hoe het met dit project is?
|
|
||||
|
||||
nee geen idee de laaste keer dat ik bij hem langs reed stond er een dikke volvo op het erf en verder geen teken van volkswagen aanwezig.
|
|
|||
|
|||
ok volgens de rdw is de golf 1 sinds 2006 niet van eigenaar veranderd,
wacht het wel af of er nog reactie komt |
|
||||
|
||||
ja je kan hem van de weg af niet zien staan hij stond toen de tijd achter het huis waar een tent was gebouwd van bouwzijl! als ik eens tijd heb moet ik maar even om het hoekje kijken ben nu ook wel benieuwd.
|
|
|||
|
|||
ik had alle pagina's vol intresse gelezen en dan kom je op het eind
en dan weet je nog niks haha maar zo tof zijn als je er langs gaat om te kijken mischien reageren ze zelf ook nog wel |
|
||||
|
||||
Laatste keer dat ik 'm zag stond ie er nog ongeveer zo bij als op de laatste foto dacht ik? Maar dat was in juli ergens denk ik, dus ook alweer even geleden. Ben ook wel benieuwd hoe 't er nu voor staat
|
|||
|
|||
En we wachten nog steeds af
|
|
|||
|
|||
pffff nou hij staat er nog net zo bij als de laatste update........ zijn een paar veranderingen geweest hier........ onderandere hebben we er nog een zoon bij gekregen op 10 april 2010..........
we gaan dit project wel binnen kort weer op pakken.......... dus wie weet........ rijd hij volgend jaar weer........... |
|
|||
|
|||
ook zijn dr wat wijzigingen in de plannen gekomen.......... zo ook komt er helaas een andere kleur op
maar de velgen en intererieur blijven |
|
||||
|
||||
m@rtine's golf1 projeckt
En ik maar hopen dat de plannen voor de velgen ook veranderen
|
|||
|
|||
sorry, de velgen blijven..... je bent de eerste die t hoort als ze er toch niet onder komen
|