|
|||
|
|||
Quote:
Minimaal een 1.4 16v met 100pk idd.
|
||||
|
||||
Gisteren in Molenschot de verschrikkelijke vieze diesel-dampende Golf 1 TD van Jaap/Stijn/Maikel of een andere huidige eigenaar gezien
|
||||
|
||||
Quote:
Robke! |
|
||||
|
||||
Vanochtend rond kwart voor 7 bij de rotonde Twijzel-Kootstertille: een prachtige originele rode 5-deurs Golf GTI! Kenteken begon met TT.
|
||||
|
||||
Ik zag vandaag in Lochem nog een T3 pick up staan. Ik zag zo gauw niet of het een enkele of dubbele cabine was. Achterop een dak met zijwanden die je op kunt oprollen van plastic. Er stonden daar meerdere T3's.
Deze stond in ieder geval te koop!
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Drachten .
|
|||
|
|||
Half uurtje geleden een Golf 4 gespot tussen Apeldoorn en Twello met volgens mij dezelfde xenon als ik (6000K). Kon verder niet veel zien van je auto, omdat het op die weg nogal donker was.
Ik reed in een Golf 2 en jij deed nog even je alarmlichten aan toen je voorbij was. Ik weet niet 100% zeker of dit voor mij bedoelt was, maar omdat ik geen lijken en ander gevaar op de weg zag liggen, ging ik in die richting denken. B-) Last edited by KJ-Golf : 20-05-2009 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag een iets wat rare t1 camper op de a32 om 4:15 uur
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat is een Kemperink ombouw |
|
||||
|
||||
T1 ook gespot, rond 5-en op de rotonde van Joure, zag er leuk uit zo'n ding op de weg!
|
||||
|
||||
Quote:
Dan waren we niet ver van elkaar verwijderd heb jou niet gespot. Stond als derde voor de rotonde toen wij er voorbij kwamen gelukkig de andere kant op trouwens. |
|
||||
|
||||
Hier de rest van de spots van vandaag. Veel leuk spul tegen gekomen waar onder : Lagonda en Commer. http://www.flickr.com/photos/wouter...57618582812656/
|
||||
|
||||
Femme in de Bora, Oldtimer-festival in Hoornsterzwaag + ouwe Variant van Michel, ook in de rij naar het festival.
|
||||
|
||||
vannacht op de brienenoord een golfje 1 ingehaald.
zat een nieuw kenteken op met drie letters in de midden... wel leuk om snachts een keer een leuk vwtje te zien rijden
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
op dit moment bij de rdw in zwolle,een groene t2 pickup met wit verbreed staal en witte bumpers....
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je gezien toeterde nog
|
||||
|
||||
Quote:
Was ik ook (rode golf 2 5drs) Aldaar heb ik ook nog een blauwe? polo 86c coupe? met iets van verbreed staal er onder gespot
|
|||
|
|||
Zeer lage bordeaux rode golf mk2 op de N18
een Golf Variant met a8 wielen die haaks de N18 verliet |
|
||||
|
||||
Snel Golfje 2 gespot in Monster vanmiddag.