|
||||
|
||||
24 mei - 1 ste mini meeting zuid oost brabant! ~ Best
Hallo allemaal
Na alle leuke reacties die ik in een eerder topic kreeg heb ik besloten om de mini meeting in Best (regio Eindhoven) door te zetten. De minimeeting zal plaatsvinden op zondag 24 mei vanaf 15.00 uur op het parkeerterrein van de Makro in Best (Brem 4 - 5685 PB). Voor een routebeschrijving klik op de volgende link: http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=447 De meeting is alleen bedoeld voor VAG-auto's. Helaas dit keer in verband met computerproblemen geen flyer. Mocht de meeting een succes zijn, dan zullen er meerdere volgen (wellicht met flyer). Willen degene die kunnen komen even laten weten of ze komen. Bij te weinig aanmeldingen gaat de meeting niet door en dit zal dan op het vw-forum kenbaar gemaakt worden. Hopelijk tot dan. Michel Last edited by kb2 : 13-05-2009 at 21:30. |
|
||||
|
||||
De eerste ga ik niet halen, zit thuis met een compliceerde liesbreuk met beknelling, dus ben tot ergens midden juni uit de roulatie.
Maar zodra ik weer kan rijden, kom ik een keer buurten!
|
||||
|
||||
Ik hou 'm in de gaten, is nog wel goed te doen vanuit Breda.
Quote:
Maar lijkt me wel handig om bij cancelling dat ook hier even te melden?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je bij cancelling van de meeting?Want dat staat er al bij.En evt. afmeldingen van mensen die niet kunnen komen is inderdaad ook makkelijk. |
|
||||
|
||||
Zoals we zojuist al doorgebeld hebben, ik ben van de partij......
En ik denk wel dat er een "aantal" meer meekomen
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij mits het een beetje opschiet met het huis, loop nl gruwelijk achter op schema
|
||||
|
||||
ja wij zijn ook van de partij.
moet ik alle drie mn golfjes meenemen word het lekker druk
|
||||
|
||||
Hee nog maar net nieuw, maar om mezelf wat te promoten zal ik er ook zeker zijn, woon er lekker dicht bij dus. (boxtel) ik neem aan dat de golf 4 ook gewoon welkom is?
Groeten Lagolf.
|
||||
|
||||
Quote:
Neem ze alle 3 maar mee ja.Rijden we gewoon een keer op en neer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk is de Golf 4 ook welkom.Alles wat maar bij VAG aangesloten is altijd welkom.Top dat je erbij bent. |
|
||||
|
||||
Alvast een weersvoorspelling voor volgende week:20 graden en half bewolkt.Dus als het weer al wat mee wil zitten dan komt de rest ook wel goed.
|
|
||||
|
||||
Heb er echt al zin in, lijkt me gezellig...temperatuur wordt mieters, nu hopen dat wolken verdwijnen en de zon gaat schijnen
Hoeveel mensen mensen komen er al ongeveer? Misschien is het handig om even handig een lijstje te maken met de forummers die komen 24 mei?? Of misschien ook niet , ik wil deze taak wel op me nemen.
De mode is dun, maar de stijl is dik Last edited by Lagolf : 17-05-2009 at 17:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er komen zo wie zo de die hier boven staan en er zijn ook verschillende mensen die weer mensen meenemen dus hoeveel is moeilijk te zeggen.Ik denk dat er nu zo'n 12 tot 15 auto's zullen zijn.We zullen wel zien.Het is pas de eerste keer.We proberen het een paar keer is het niks is het niks slaat het goed aan gaan we er gewoon mee door. Een klein lijstje:Ik dus golf 2 gti 16v The Skinnmeister golf 2 vr6 Red bull golf 2 16v Dutch Jetta gt+vrienden Lagolf golf 4 Marijn Bora Oudelut Richard golf 3 cabrio Billy golf 2 16v Nol Golf 3 cabrio+vrienden Benji-gt misschien White-VW-POLO Jetta.mk2 Voor iedereen die komt neem zoveel mogelijk vag fanaten mee dan maken we er een gezellige middag van. Last edited by kb2 : 20-05-2009 at 15:46. |
|
||||
|
||||
Oke nou dat is ieder geval al een goed gezellig begin denk ik zo. vrienden met VAG auto's wordt bij mij een beetje lastig, er zit maar een vw in de groep en dat is een T4 transporter de rest is rommel. misschien kom ik wel lekker helemaal alleen.
Hopen dat er niet te veel sjonnie's op af komen die met hun corsatjes gaan rond fietsen.
|
||||
|
||||
Quote:
Sjonnies met corsatjes worden zeker niet geaccepteerd,maar we kunnen daar niks aandoen,omdat het een openbaar terrein is.Ze worden zo wie zo niet uitgenodigd en niet verwacht. |
|
||||
|
||||
Weet niet tot hoelaat jullie erzijn ? Want, heb ook nog voetbal maar miss cross ik daarna nog even op en neer met de Jetta ..
kom dan met Jetta / caddy / golf2 wiss
|
||||
|
||||
ik ben ook aanwezig is onderhand loopafstand voor mij
lijkt me gezellig |
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn er vanaf 15.00 uur tot ??????????? misschien tot zondag. |
|
||||
|
||||
Psies, gewoon tot zolang het duurt!
Ik (wij) zullen er al wat eerder zijn Michel, heb er nu al zin in..... Hopelijk wat mooi weer erbij.....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal er zelf ook wel iets eerder zijn.Even een weersverwachting:Half bewolkt en 22 graden dus dat ziet er goed uit. |