|
||||
|
||||
Wat maak jij geweldig mooie foto`s Niels!
|
||||
|
||||
Quote:
Yep! krijgt een mooi plaatsje! leuk ook om jouw en andere van volksforum even live gesproken te hebben! De stand van volksforum was ook super! De heren hadden mijn sticker me genomen, en de beker die ik van plan was te kopen, is toch een nieuw shirt geworden!
|
||||
|
||||
Mooie meeting, mooi weer, verschillende leuke wagens en ook een flink aantal niet mijn smaak wagens (ook leuk om te zien natuurlijk) en top locatie!!
Organisatie tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik geloof 5 jaar in de horeca gezeten en ook nog 12 jaar student geweest
|
|||
|
|||
goed georganiseerde meet. Stond erg leuk spul tussen.
Goed weer en lekker om de hoek grtz |
|
||||
|
||||
Terrein wordt inderdaad wat aan de kleine kant...
Uitbreiden op Terlet wordt een moeilijke zaak, maar we gaan het wel proberen! Ook aan andere lokaties wordt gedacht, bijvoorbeel nationaal sportcentrum papendal. Maar ja, een terrein vinden met de sfeer en uitstraling van Terlet..... dat wordt moeilijk....
|
|||
|
|||
Was weer een toppertje hopelijk een deel 4 van deze serie.....
Dre, jelle,Dave,peter en de rest van het team bedankt voor deze episote.....
|
||||
|
||||
Ik kwam deze ook nog tegen van mijn golf 1... SUPER!!!!!
Samen met die van Andre! |
|
||||
|
||||
Quote:
En JULLIE bedankt voor de organisatie! Top dag, super weer én in m'n achtertuin. Ideaal! Quote:
Check. Rond uurtje of 14:30 stond ie in iedergeval nog aan de kant. Netjes door strepen in stijl: Politie in een Touran Quote:
Dito! EN nog op de foto ook!
Last edited by sjampoo : 10-05-2009 at 22:14. |
|
||||
|
||||
Heb ook een superleuke dag gehad.
Goed weertje en een erg goede sfeer! Voor de organisatie: Ga zo door!
|
||||
|
||||
Vandaag met een aantal clubleden naar arnhem geweest.
Het weer daar mochten we echt niet over klagen. Alleen de catering mag volgend jaar wel wat beter, zet er een snackkraam neer bv. Verder hulde voor de organisatie, en zeker voor het probleem wat er was met die belg. Netjes opgelost mannen. Hier een voorproefje van mijn foto's , de rest volgt zo snel mogelijk op ons fotoalbum. |
|
|||
|
|||
goede organisatie top zoals elk jaar
eten net zo als voorgaande jaren klote wel lekker maar een half uur wachten op een hamburger iets te lang mischien volgend jaar een friet kraam buiten ? weer was lekker meer foto,s op http://www.vwfreaks-gld.nl
|
||||
|
||||
we hebben weer genoten!
wat een weertje, super! mooie auto`s maar ook de meiden mochten niet ontbreken foto`s knal ik wel in het album! (wel tel. foto`s, was de camera weer eens vergeten ) even wenne dat ik mn auto nog niet heb gevonden op foto edit: tjaap bedankt organizatie top! beetje jammer dat alles zo op elkaar stond (dit ivm foto`s) maar wel te begrijpen met deze opkomst. en het patatje duurde 3 kwartier leuke dag gehad. groet frank.
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke foto's, ik ben al jaren met pensioen |
|
||||
|
||||
Beetje jammer dat sommigen zo negatief zijn over de wachtrijen bij het eten.
Je kan ook je eigen boterhammetjes van huis meenemen, vooral als je van voorafgaande jaren al weet dat het toen ook zo was! Het was duidelijk dat de "afmeting van de keuken" niet berekend is op zoveel aanloop en dan is het ook geen oplossing om meer personeel weg te zetten, die lopen elkaar dan alleen maar in de weg! Ze deden wat mij betreft erg hun best om iedereen te helpen en daarbij was de hamburger/spiegelei zeker wel het wachten waard!! Vooral met een goed witbiertje erbij.... |
|
||||
|
||||
Catering was perfect; Ondanks de drukte vrolijk personeel.
Geen afgeraffeld voer, maar gewoon goed en netjes verzorgt. Tenzij je liever een McD meeting doet; alsof je met je verlaagde gebakje over die klote drempeltjes door de McDrive past!
|
|
||||
|
||||
eten was idd t wachten zeker wel waard.....pak je in dat half uurtje toch gewoon een biertjuh xtra
|
||||
|
||||
Met de bovenstaande reactie's zal Julio zeker blij zijn!
|
||||
|
||||
zo te zien weer hoop lekkers(auto's) aanwezig, mooie foto's.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting! en erg mooie locatie
En leuk Jelle even gesproken te hebben. A. Busser helaas niet Ben maar even geweest, want moest vroeg weer weg helaas en toch nog 1 foto gespot van me waggie Groetjes Frans |