Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 08-05-2009, 22:06
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy

Default 10/ 12 mm Spoorverbreders (liefst te leen)

Misschien een raar verzoek;
Voor de r90 bbs'en onder de Vento had ik voor 10mm spoorverbreders nodig omdat de wielen anders tegen de veer aan liepen. Omdat ik geen zin had in gezeik heb ik de boel mooi nieuw gekocht bij een prima bedrijf. Nu zat er sinds de wielwissel/ verlaging een nare trilling in het stuur bij 120kmh. Ik heb mijn auto opnieuw laten uitlijnen (alles was nog goed) en al mijn wielen opnieuw laten balanceren (alles was wederom goed). Toen ik de wielen weer ging monteren zag ik echter dit:

Jammer als je denkt bij een gerenormeerd bedrijf te kopen en de boel blijkt niet in orde te zijn...

Vorige week woensdag heb ik contact gehad met de verkoper en deze wil ze wel vervangen. Ik heb uitgelegt dat ik naar de See wil mat mijn auto en dat ik de nieuwe spacers binnen 2,5 week wilde hebben omdat ik anders niet kan rijden. Er was weinig begrip, ik moest eerst maar eens de oude opsturen en dan wachten tot de fabrikant weer nieuwe ging maken. Daarna heb ik uitgelegd dat ik dit niet kan omdat mijn auto zonder de spacers niet kan rijden en ik hem wel nodig heb.
De door mij gemaakte kosten voor het uitlijnen en balanceren hadden ze geen boodschap aan, want als zij kosten maakten voor een verkeerd onderzoek naar iets berekenden ze dit ook niet door aan de klant oid.
Nu, 1,5 week later heb ik nog geen goed nieuws van ze te horen gekregen en ik ben bang dat ik dit ook niet krijg voor de See. Een waardeloze dienstverlening in mijn ogen, als ik een ondeugdelijk product zou verkopen zou ik er iets meer aan doen de klant tevreden te stellen..

Lang verhaal kort, ik heb klote spacers gekregen en krijg ook klote service. Ik heb geen zin om de naam van het bedrijf te noemen omdat ze heel misschien wel hard voor me aan bellen zijn om een setje spacers te regelen...

Heeft er iemand een setje 4x100 10mm of 12 mm spacers over voor een zacht prijsje of te leen, tot het bedrijf een fatsoenlijke oplossing geboden heeft?

Last edited by Tjeerd : 08-05-2009 at 22:09.
Old 15-05-2009, 22:51
Johan-dtc's Avatar
Johan-dtc Johan-dtc is offline
Forum junkie

Send a message via MSN to Johan-dtc

5mm voldoende?
deze heb ik wel liggen

kan anders morgen ff op het werk kijken
!

Posting Rules