|
||||
|
||||
Golf1/2 delen uitlaat/carbon/veerpootbruggen
Golf 1/Cabrio/Scirocco t/m 83
RVS middendempervervanger van Powersprint NIEUW Prijs: 55,- Golf 2/Jetta GTI/GTD/TD niet 16V en G60 Veerpootbrug OMP rood staal NIEUW 65,- Golf 2 alle modellen Veerpootbrug achterzijde rood staa NIEUW 35,- Golf 1/Cabrio Echt Carbon steenslagen NIEUW 75,- Golf 1/Cabrio Echt Carbon CL onderspoiler NIEUW 75,- Foto's heb ik allemaal geleend Graag bij interesse een PB sturen of bellen 06-41843898 |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
intresse in een achterste veerpoot brug, hoe bevestig je deze? en verzenden mogelijk?
mocht hij niet vast gelast oid moeten worden en je kan hem versturen wil ik hem graag van je overnemen gr marco |
|
|||
|
|||
Wat is de diameter van de middenpijp? Standaard of groter?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Versturen is mogelijk, bevestiging moet ik vanavond ff nakijken, is er volgens mij eentje die je bovenop de schokdempers monteerd dus zonder lassen. |
|
||||
|
||||
Quote:
De middenpijp heeft de orginele diameter. |
|
|||
|
|||
ok thnx! iig zeer veel intresse
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kep zojuist gekeken maar helaas, de veerpootbrug voor de achterzijde komt tussen de wielkasten in waarvoor je 4 gaten moet boren om ze vast te bouten. |
|
|||
|
|||
kan je er toevallig een foto van maken?
|
|
||||
|
||||
Kep geen fotocamera maar zo zit het, tussen de wielkasten in en 2 bouten per kast |
|
||||
|
||||
up, biedingen worden overwogen
|
|
||||
|
||||
Heb je ook een foto van de middendemper vervanger.
|
||||
|
||||
Middendempervervanger gereserveerd voor Arno
|
|
|||
|
|||
Golf 1/Cabrio
Echt Carbon steenslagen NIEUW 75,- Foto's heb ik allemaal geleend Graag bij interesse een PB sturen of bellen 06-41843898[/QUOTE] hallo, zou de je nog de carbon steenslagen hebben voor golf 1 cabrio ? graag een berichtje terug groetjes ruben |
|
|||
|
|||
Veerpootbrug ook passend op een mk3 golf?