|
||||
|
||||
pomp van CV
Goeiedag,
normaal als je je deur van de mk3 op slot doet(als je CV hebt) hoor je een geluid, volgens mij van de pomp oid, gevolgd door een klik. dit duurt een paar seconden. Nu is het zo dat ineens af en toe dit geluid bij mijn golf veel langer duurt, wel een minuut volgens mij en dan pas de klik. Wat betekend dit? De deur zit wel al op slot dan (voor de klik). Groeten
|
|||
|
|||
Quote:
Dit laatste was bij ons het geval. Als laatste optie kan er ook sluiting achter je klink ziten maar dat is echt zelde ik zou eerst kiezen voor de lek.. haal het slangetje er eens af en houd je vinger er eens op en zie hoelang het dan duurt ..duurt dit kort is de pomp nog ok. dan zou ik toch eens een lek opzoeken. |
|
||||
|
||||
oke ik zal eerst eens naar de pomp kijken dan.
|
|||
|
|||
De pompen zijn best sterk .. als ze enige corrosie vormen gewoon cleanen met een glasvezelstift ..maar het zal wel een lek zijn
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet ie dat als ik hem van slot af haal.
Het gekke is dat ie niet altijd blijft brommen. Als er een lek zou zitten.....ik zou niet weten waar en hoe ik moet zoeken. Je zou bijna het hele systeem eruit trekken en alles nieuw er in leggen.
|
|||
|
|||
meeste lekkages zijn bij de deurscharnieren /kofferscharnier
gewoon ouderwets nakijken met gaslek zoekspray of sopje |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook gehad bij mij was t slangetje bij me rechter deur los .
gr Marcel |
|
||||
|
||||
vaag, hij doet het nu weer niet
|
|||
|
|||
In de pomp zit een klep
Die blijft dan hangen en pompt de pomp door |