|
||||
|
||||
Stalen velgen laten verbreden
Ok. Ik heb heel internet afgejaagd naar info om mijn velgen te laten verbreden.
Daarbij ben ik uitgekomen op vd. Mik, verder vind ik niks (betrouwbaars). Maar, dan lees ik weer op andere fora dat vd. Mik gestopt is met het verbreden van velgen.. Daarom vraag ik nu hier naar duidelijke info. En het liefst ook nog naar adresjes wat korter in de buurt bij Maastricht..
|
||||
|
||||
V.d Mik werkt nog gewoon hoor. Heb gisteren nog een afspraak gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Gewoon naar vd mik gaan, goedkoop en goed adres. Die paar kilometer extra die je erop rijdt, krijg je weer terug door de lage prijs en omdat het daar 'klaar terwijl u wacht' is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klaar terwijl u wacht ?? das toch een half dagje wachten dan. Ik heb hier iemand in Belgie en daar moet ik ze smorgens binnen doen en kan ik ze savonds gaan halen. 60€/velg. Grtz jel
|
||||
|
||||
vd mik is 18 per velg
|
||||
|
||||
hoeveel onbalans moet je op rekenen met verbreed staal? \die lasnaden zullen wel wat tegengewicht vragen? Vind dat altijd wel mooi maar moet niet tegen 2 cm ldikke lasnaden aan zitten te staren
|
|
||||
|
||||
Dus gewoon naar vd. Mik gaan?
Kan iemand me dan zijn telefoonnummer PB-en? Dan kan ik ook een afspraak maken Is daar trouwens een lange wachtlijst wat betreft afspraken maken voor verbreden?
|
||||
|
||||
Appie maassen in Beringe doet het ook.
Ik heb er totaal geen klachten over. Hij heeft mij een super setje velgen gemaakt! Greetz
|
||||
|
||||
@marvingg60
heb je wat meer info over appie maassen, wat het kost enzo. of eventueel een site? greetz
|
||||
|
||||
Ik heb mijn velgen tijdje terug ook laten verbreden bij v/d Mik. Was in een goed uurtje klaar en had bij de 2 voorvelgen 15g nodig om te balanceren, achter iets meer.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bij dhr. W. van der Mik te Vinkeveen (0297-261777). (Altijd van te voren bellen voor een afspraak.) |
|
||||
|
||||
Quote:
Wachttijd is ruim drie weken. Hij werkt alleen in de avonduren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij zat er ook amper onbalans in, echte vaklui hoor bij vd mik! |
|
|||
|
|||
Kan iemand me het adres + contactgegevens bezorgen? Kom namelijk vanuit belgie...
Grtz |
|
||||
|
||||
vind het prijs verschil wel erg groot, 18 en 60 eurie per velg.
hier moet toch wel iemand tussenin zitten die misschien ook zuidelijker in nederland zit?
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb men velgen binnegedaan in hellevoetsluis net onder rotterdam in belgie zijn er niet zoveel adresjes dus ben ik doorgestuurd naar deze . zaterdag heb ik ze terug dus ik weet niet van de kwaliteit wel ervaren bedrijf heb ik gehoord ! kost me 45 €per velg
|
|||
|
|||
Quote:
vanaf €25,- per velg tegenwoordig, pas 16" laten doen alleen 3 lek op de las |
|
|||
|
|||
bij die mik komen vaker lekken voor.
heb al meerdere set laten doen in Hoogeveen kost € 35,- per velg, gebeurt grotendeels machinaal en hele mooie lassen. |
|
|||
|
|||
1 tip, nooit iets bij de velgenservice in hellevoetsluis brengen!!! hij levert vast weleens goed werk af alleen was dat niet bij mijn velgen, nadat ze verbreed waren lekten ze vreselijk op de lassen en er was niks aan te doen volgens die gasten, ja dichtsmeren met kit!!! en helaas ben ik niet de enige met slechte ervaringen.
gewoon bij vd mik brengen, is misschien soms iet verder rijden maar asl er iemand topwerk aflevert voor een prikkie zijn zij het wel, al meerdere sets gebracht, super!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
2 posts boven jou zegt er 1 hetzelfde over vd mik, dus veel zal het niet uitmaken