|
|||
|
|||
Vraagjes?? golf 1.3
hoi,
golf II 1989 1,3 40 kw benzine ik had wat vraagjes over mijn golf 1,3 Mijn antenne kabel achter de cd speler is de stekker afgebroken hoe kan ik die vervangen, wat moet ik vervangen, wat moet ik allemaal los halen ? Als ik mijn auto start dan loopt die soms nogal hoog toerig, soms met gas geven valt die dan weer terug maar soms blijft die hoog toerig lopen maar aan de andere kant loopt die soms juist heel laag toerig en valt hij uit, ook onder het rijden valt hij regelmatig uit (accu wel zwak) Mijn schakelpook lijkt soms net een grote lepel alsof ik in soep aan het roeren ben. Nou heb ik een revisie setje gekocht voor onder aan de pook. Het is een soort baltje met 2 pinnetjes aan de zijkant. Iemand een idee hoe ik dat moet vervangen het betreft een 4 bak. Groeten mc gulf |
|
||||
|
||||
hey, antenne kabel loopt totaan de antenne op je linkervoorscherm.
dat hoogtoerige kan een vacuumlekje zijn in de carb. mischien wel op te lossen door te reinigen en vacuumslangjetjes controleren. kun je een foto van het revisie setje maken?
|
|||
|
|||
sorry kan geen foto maken,
leen altijd iemands camera maar voor de antenne moet ik dus alleen een nieuwe kabel kopen en het voorscherm er af halen |
|
||||
|
||||
Je kan hem ook aan elkaar zetten en dan rustig trekkne
Kan je er geen nieuwe stekker aanzetten? |
|
|||
|
|||
ik weet niet of je er een nieuwe stekker aan kunt zetten
mij is vertelt dat je dan gelijk een hele kabel moet vervangen iemand een idee ? |
|
|||
|
|||
Voor de antenne zijn er losse stekkers te verkrijgen
In de pook zit een spanstiftje[zit er ook nieuw bij]deze moet eruit en dan kan alles zo gedemonteerd worden |
|
|||
|
|||
ok ik zal van de week ff kijken wanneer ik weer tijd heb
alvast bedankt tot zover voor de anttene moet ik dan toch wel gewoon het scherm eraf halen ? |
|
|||
|
|||
en heeft iemand ook nog een tip wat voor velgjes leuk zouden zijn onder mijn golf 2
of iemand die leuke velgjes heeft in die buurt, ik zelf kom uit Epe (tussen Zwolle/ Apeldoorn) |