|
|||
|
|||
Quote:
Maak snel een topic aan, en post je daar wat de politie allemaal goed doet Hoef je dat niet in zulke topics te doen |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hoop voor je dat ze er geen dikke rekening achteraan sturen als "schikking"...
|
|
||||
|
||||
Ik krijg waarschijnlijk wel stallingskosten, van waar de auto heeft gestaan toen de pliesie 'm had .. Verder weet ik het niet.
|
||||
|
||||
wel triest, moet jij stallingskosten gaan betalen omdat hun niet opschieten :S
kun je de platen waar het aanloopt niet gewoon wat omkloppen met een hamer zodat hij niet meer aanloopt? of zeg ik nu iets heel geks?
|
||||
|
||||
Kom jij ook uit Oss Misha?ik heb misschien interesse in de velgjes als je ze nog hebt.wel een zure aktie van die blauwpetten, heb het ook nogal eens met die knakkers aan de stok...
|
||||
|
||||
Dat aanlopen kan je vrij weinig aan doen, chassis inslijpen kan maar of dat legaal is??
Ik heb trouwens een update van het thuisfront betreffende het kostenplaatje van de grap.. Stalling € 150,- Huur trailer € 15,- Wat kan ik nog verwachten: Huur trailer om naar reparateur te brengen en RDW-station € 30,- Reparatiekosten € ? Kosten herkeuren € ? Wss een boete € ? Kortom, nu al 195 euro's.. en daar zal nog wel een flink bedrag bijkomen ben ik bang .. Ps. Ik kom idd uit Oss... de zwarte wielen zijn weg, op het breed staal mag geboden worden!
|
|||
|
|||
Stallingkosten? Pffff, moet niet gekker worden!
|
|||
|
|||
Oke wat foto's dan
hij moest omhoog voor op de trailer Matrinus heeft nog meer foto's |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Erg jammer
|
|
||||
|
||||
een beetje een zielige bedoeling van de pliesie.
Stallingskosten in rekening brengen omdat zij niet opschieten, het moet niet gekker worden, zo kom ik ook wel aan het jaarlijkse boetegeld... maar in ieder geval succes er mee! |
|
||||
|
||||
Voor de formaliteit, de update van de wielen is uiteindelijk ook binnen gekomen heb ik gehoord..
Als alles was gegaan zoals de bedoeling was had hij er na m'n studie als volgt bij gestaan: Maar goed, zoals je misschien al gezien hebt staan de wielen enzo te koop/ruil...
|
||||
|
||||
Dat groene stickertje op je voorruit gaat er zeker ook
vanaf nu Jammer van de wieltjes... Die update staat echt wel mooi |
|
||||
|
||||
mooie k.. Zooi ofniet ik heb ook wel veel gezeur gehad dan mijn velgen te veel uit staken maar daar bleef het gelukkig bij .... Maar wat ben je nu van plan met de jetta ? Gr joey
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de wielen en de auto te koop staan, ik kijk wel wat voor reactie erop komt.. Ik kan zoieso niet op die wielen blijven rijden als ik de auto blijf rijden.
|
||||
|
||||
Nja, het wordt me langzaam wat duidelijker ... die wout had gezegd dat hij maandags klaar zou zijn (ik was vrijdag aangehouden)
De technische recherche heeft die maandag niets gevonden en heeft de rdw erbij gehaald, toen moest de auto naar de stalling etc. Daar zijn die kosten bij gekomen, ook van de trailer en dergelijke. De rdw heeft dus die punten opgemerkt en de politie heeft mij pas 1.5 week na de vrijdag wat laten weten. Terwijl de auto dus eigenlijk de maandag van die week ervoor al klaar zou zijn. Kortom, de technische recherche had mij die maandag mijn auto gewoon terug moeten geven met een excuus erbij. En niet mij 1.5 week aan het lijntje houden en achter mijn rug om de rdw erbij halen omdat ze zelf niks kunnen vinden.
|
||||
|
||||
wat een gezeik allemaal..
maar wat is nou de reden waarom die wielen niet mogen?