|
||||
|
||||
Whu!? Ik had net je laatste pagina bekeken en ik dacht "hij had toch een zwarte Cor?" Ff terug gekeken en meneer heeft er gewoon nog eentje bij gekocht!
Hele mooie auto zeg! Zo vind je ze niet veel meer
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn 8x16 inch ET32 rondom, morgen ga ik een kijken of 9x16 inch op de achteras past Quote:
Haha, het gaat snel he Dank je, ik ben er super tevreden mee
|
||||
|
||||
Vandaag een zeer nuttige dag gehad.
Vandaag de wagen klaar gemaakt voor de spuiter. De voorbumper gedemonteerd, en wat kom je tegen na pekel en 5 jaar stil staan? Juist, oppervlakkige roest. Gelijk maar even aangepakt met de hulp van Eddy Voor: Na: In de voorbumper zat een gat in de grill, een nieuwe heb ik al thuis liggen: Ook zijn we met de velgen bezig geweest, met een of ander goede eerst even schoongemaakt: Nu zien ze er zo uit: Ook zijn de naafkapjes ontlakt en opnieuw gepolijst, ik moet alleen nog even nieuwe emblemen bestellen: Ik weet het, ze zijn niet perfect maar dat afplakken is een pokkewerk Ze zijn velgenzilver met atlasgrau geworden Cloontje en Eddy hebben zich ook beziggehouden met het polijsten van de voorste velgranden, als ze klaar zijn zal ik eens foto's maken...
|
||||
|
||||
Goed bezig, en mooi exemplaar! hoe heb je die velgen zo schoon gekregen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had van een vriend een spuitfles gekregen met een of andere roze vloeistof, dit kwam van een autogarage af die gebruikten dit ook. Dit goedje was zo aggresief dat je na het schoonspuiten de zwarte troep er zo vanaf kon vegen met een sponsje..
|
||||
|
||||
dasty van de wibra, dat ontvet als een malle....
|
||||
|
||||
Ik wou het net zeggen, dat is echt geweldig spul
|
|
||||
|
||||
Vandaag de rest van de naafkapjes gespoten en nog 2 randjes gepolijst.
Dit is een van de gepolijste randen:
|
||||
|
||||
Netjes hoor.
Heb je de achterranden al gepast ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Vanavond gaan we de RM's ophalen van mijn zus dus dan neem ik gelijk een randje mee om te passen Maar eerst even wachten totdat mijn harten opgeboord zijn voor ik ze kan passen.
|
||||
|
||||
AtlasGrau?? komt me bekent voor.
Wel een mooie kleur hoor. Ik ga deze week ook even de golf aanpakken. Dus moet die kleur ook even laten maken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Eens kijken of dit op de achteras gaat passen
Zo zou ik op 9x16 inch op de achteras uit moeten komen...
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, dat heb ik ook op m'n werk. Soms lost er ook iets te veel mee op
|
|||
|
|||
Hey Nigel,
Erg nette auto!!! Was moest je voor het invoeren betalen als ik vragen? Kan via pb.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
De wagen is weer terug van de spuiter, ziet er een stuk beter uit nu. Morgen zal ik eens foto's maken.
Ook het probleem met de koppelingscilinder is opgelost dus ik kan weer lekker rond hobbelen
|
||||
|
||||
Jij ben ook een fijne vent zeg,
ons hier eerst een beetje lekker zitten maken door te zeggen dat de auto weer terug is van het spuiten en vervolgens zeggen dat ie morgen pas foto's maakt
|
||||
|
||||
Het is morgen !
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Aangezien het morgen is De wagen is wel nog niet gewassen omdat de lak moet uitharden. Ik moet alleen nog even de lijsten terug monteren en dan is de wagen weer in orde.. Morgen zijn ook de harten van de velgen klaar bij de ontlakker dus dan kan ik eindelijk eens proberen wat erop past
|
||||
|
||||
Netjes hoor !
En passen de 9j achterop ? Of kon je dat nog niet passen omdat ze bij de ontlakker liggen? |