|
||||
|
||||
Kun je mij ook van de lijst schrappen, zo'n a4 is toch te modern voor mij, ga de 2e weer om een corrado weg
|
|||
|
|||
uitdeuken lijst is niet zo belangrijk
denk dat Rinse het druk genoeg heeft die dag |
|
|||
|
|||
als het zaterdag net zo gezellig word als gister avond ....word het weer laat
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik mijn uitlijnbeurtje doorpass naar split als je het goed vind alberto?
|
|||
|
|||
....als Split maar niet met een kever komt
want het uitlijn programma is al doorgegeven aan Lammert daar is eigenlijk niet meer in te schuiven Uitdeuken is niet zo erg , dat programma gaat wel vol komen Rinze dûke drukker van af 9 uur 1. alberto ,jetta / cabrio 2 Rallyegolf20vt (deukjes) VF 3. 4. 5. Wytze (ovb) VF 6. loadone VF 7. 8. Draco (mk3) CF 9. jeewee VF 2x 10. Beetlefreak uitlijnen 1. Alberto , jetta 2 .....8:30 uur 2. Wytze , jetta 2 ......9:15 uur 3. marco , golf 2 ........10:00 uur 4. einser20vturbo (VF) G60 ..10:45 uur 5. siepgti1978, golf 1 ..........11:30 uur 6. Abigail (35i) passat..........13:00 uur 7. Zeend , 1970 kever..........13:45 uur |
|
||||
|
||||
nee de jetta geloof ik, ik heb nog wel even contact met 'm. Mocht 't niet doorgaan dan komt 'k wel gewoon zelf, heb 't tenslotte toch ook afgesproken
|
|||
|
|||
Quote:
jetta is geen probleem . kever is meer afstel werk , dus meer tijd , vandaar ik hoor het wel Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
Had 'm net aan de lijn. Hij gaat de jetta van de week even goed zetten en komt zaterdag met de jet op de uitlijndag
|
|||
|
|||
Quote:
jij komt om de koffie |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit er dik in
|
||||
|
||||
Roy 16VT komt ook wel ff voor de deukendokter want zonet zag ie een deukje in de Cupra.
|
||||
|
||||
Quote:
denk het niet denk dat ik hem later wel eens even breng hou niet zo van het op dit soort dagen laten doen. veel drukte en dus voor de uitdeuker veel afleiding |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
als ik tijd heb kom ik ook even langs voor een bakje koffie.
|
||||
|
||||
Quote:
heb het eens vaker gezien op een meeting en ook nu zullen er genoeg mensen bij staan kijken (en vragen uiteraard) dus durf het risico niet te lopen |
|
|||
|
|||
IK trap de Golf 1 G60 die kant ook wel even op (ook al is ie nog niet klaar). Wordt wel weer eens tijd voor een meetingkje denk ik
Kopje koffie gaat er altijd wel in. Last edited by Domi : 30-04-2009 at 19:55. |
|
|||
|
|||
Quote:
denk je echt dat hij er een punt op zal drukken , en jou daar voor laten betaalen als je niet tevreden bent zeg je er toch wat van , dan drukt hij maar even door . makkelijk zat |
|
||||
|
||||
Helaas moet ik verstek laten gaan voor bij het uitdeuken zonder spuiten.
Mijn motorruimte makeover is helaas niet gelukt binnen de door mij zelf gestelde tijdslimiet . Terwijl mijn golfje ook aan de buitenkant wel een kleine makeover kan gebruiken ,en dit een uitgelezen kans is . Maar ik kom wel even kijken. Bij Lammert is het altijd gezellig . Zijn enthousiastme is aanstekelijk . Het zal dus morgen ook wel weer een geslaagde meeting worden.
|
|||
|
|||
zucht
|
|
|||
|
|||
1. Jurjen (deukjes ovb) VF afgemeld
2 Rallyegolf20vt (deukjes) VF afgemeld 3. Ritske VF afgemeld 4. Johan (deukjes ) VF afgemeld 5. Wytze (ovb) VF 6. loadone VF 7. roodkapje (ovb) CF afgemeld 8. Draco (mk3) CF 9. jeewee VF 2 auto's 10. Beetlefreak uitlijnen 1. Alberto , jetta 2 .....8:30 uur 2. Wytze , jetta 2 ......9:15 uur 3. split jetta 2.......10:00 uur 4. einser20vturbo (VF) G60 ..10:45 uur 5. siepgti1978, golf 1 ..........11:30 uur 6. Abigail (35i) passat..........13:00 uur 7. Zeend , 1970 kever..........13:45 uur nog maals mensen uit deuken is aanmelden niet voor nodig maar kom gewoon langs , vraag Rinze wat het kost en laat je auto drukken .....of niet mensen voor het uit lijnen , graag op tijd aanwezig zijn de koffie is wel klaar |