![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey ik ben op zoek naar een super zeldzame vw sciwago als je wat weet laat maar horen allemaal
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn er maar 7 van over.. en die staan alle 7 in duitsland
|
|||
|
|||
![]() nou ja dan moet het maar 1 van die 7 worden he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() schrik niet van de prijzen een katsverrotte ging laatst voor €5500 van de hand( en schijnbaar info 2009 zijn er 5 over van de 7)
|
||||
|
||||
![]() Wel supergaaf zo'n ding!
|
|
||||
|
||||
![]() even navraag doen bij een paar clubs op boekel in mei, bij het internationale scirocco-treffen aldaar. Maar ben benieuwd of je een exemplaar kan vinden...en zeker niet voor een prikje
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() je zou even op het duitse sirocco forum voor info kunnen vragen zag dat er vorig jaar 1 in andere handen is overgegaan |
|
|||
|
|||
![]() het blijft een zeer aparte wagen.
![]() The Sciwago (Scirocco I Station-Wagon) was built around 30 times between 1979 and 1980 from VW Nordstadt in Hannover It was available with 1.8l GTI-engine 125 PS, complete leather interior stereo, power windows, ATS-rims and Bilstein-suspension - price was almost twice as high as basic Scirocco I. ![]() ![]() ![]() http://www.typ53.com/d602.htm ![]() Last edited by Domi : 24-04-2009 at 16:28. |
|
||||
|
||||
![]() Apart is het zeker.... maar mijn god wat lelijk!
|
|||
|
|||
![]() Er stond vorig jaar ook een Corrado station te koop in Alkmaar, jammer dat ik nooit de garage heb kunnen vinden waar deze stond...
|
|
||||
|
||||
![]() Zeldzaam en uniek...maar vind een originele stukken mooier...achterkant klopt gewoon niet...
Maar succes met het vinden ervan...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 24-04-2009 at 17:05. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd mooi van lelijkheid ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het doet me ook een beetje denken aan een Z3 coupe, De verhoudingen kloppen niet en zo lelijk dat ik het weer mooi vind. ( Dit geldt niet voor een multipla, die blijft lelijk )
|
||||
|
||||
![]() en aan basis van deze is vw met de polo steilheck begonnen
![]() maar succes met de zoektocht, zal niet makkelijk worden! Zal als ik jou was ff vragen aan gregor van sciroccokartei.de als iemand weet waar een zou moeten staan is hij het.
|
||||
|
||||
![]() Wel apart zo'n ding, had ik nog nooit gezien. Success met de zoektocht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Polo 2 steilheckje kopen, front vervangen voor die van een Polo 1; klaar
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() vind dit ook erg mooi..
van DP, de 944 cargo.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() of zo: de Ferrari 456 Venice!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan haar niet echt mooi vinden,
maar ook niet echt lelijk. beetje meningloos..\ maargoed,daar gaat topic niet over. succes ermee..
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een mooi voorbeeld.
Zal niet te koop zijn. Ze zijn ook zeer zeldzaam. En als je er een gevonden hebt, zijn ze vaak niet te koop. ![]() ![]() ![]() |