|
||||
|
||||
niet meer mattering toevoegen dan het begeleidende document aangeeft he?
|
|
|||
|
|||
kijk uit met die matting agent. nooit meer toevoegen dan staat aangegeven anders gaat de verf strepen en dekt voor geen meter meer.
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels alle technische documentatie van hun ontvangen. Het gaat helemaal goed komen. Bedankt voor de tips.
Binnenkort maar eens verf en dergelijke gaan bestellen.
|
|||
|
|||
ik heb een golf 1 die ik wil gaan rollen.
nu heb ik alle roestplekjes blank geschuurd, maar hoe kan ik deze het beste behandelen om erna overheen te rollen? ik heb ze nu in de zinkspray gespoten, zou ik hier gewoon overheen kunnen rollen? |
|
||||
|
||||
Als je je auto mat wilt hebben kijk dan eens op www.militaerlacke.de
Ik gebruik deze verf ook,hij is makkelijk te rollen is binnen uur droog en kost maar 45 euro voor 2,5 liter Verzenden vanuit Berlijn kost 13 euro dus voor 58 euro ben je klaar. Voor het resultaat mag je in mijn topic kijken.Tikimadness in luchtgekoelde projekten Michael
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 03-05-2009 at 19:14. |
|
|||
|
|||
oke dan. goeie site!
kan ik over blank metaal ook gewoon spuitplamuur uit een spuitbus erop doen? of komt de roest daar doorheen? ben benieuwd naar jullie ervaringen |
|
|||
|
|||
ik heb een deel van me auto gerold met vilt rollen, nu vind ik alleen dat de lak erg bobbelig is, het hect wel heel goed alleen is het erg ruw en zie je helaas strepen erin. welke rol kan ik beter gebruiken om goed strak te maken? of welke rollen gebruiken jullie meestal?
|
|
|||
|
|||
Quote:
over blank metaal eerst even gronden. indien nodig daarna nog (spuit) plamuren. Quote:
wat voor kleur is de lak waar je overheen gaat? en de kleur die er op moet? vilt-rollen moet goed zijn, zorg wel dat de ondergrond goed op-geschuurd is en niet met een te grove korrel. niet lager dan 180. probeer de verf eerst goed te verdelen en vervolgens uitstrijken, met lange halen! dan moet het goed gaan.
|
|||
|
|||
het is een matte beige kleur, de motorkap is opzich goed gelukt, alleen het dak krijg ik maar niet strakker, en is toch vervelend als je er vlak overheen kijkt en je ziet al die banen. Ik zal wel een eens velour proberen, misschien dat dat net iets beter uitpakt.
|
|
||||
|
||||
goed laten drogen en dan wetsanden...
|
|||
|
|||
Quote:
Ik gebruik altijd viltrollen van het merk ANZA... superstrak.
|
||||
|
||||
iets meer verdunner gebruiken, dan vloeit het beter
|
|
|||
|
|||
oke dat zal ik eens proberen. Waarmee kan ik het best verdunnen?
|
|
||||
|
||||
dat hangt van de verfbasis af
|
|
||||
|
||||
water of peut!
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik altijd wasbenzine als verdunner als ik lak met de compressor spuit.
Kweenie of dat opgaat voor rollen?!
|
|||
|
|||
nee... wasbenzine verdampt te snel om het te gebruiken als verdunning bij het rollen of kwasten.
Gewoon terpentine voor het verdunnen van de verf als het synthetisch is.
|
||||
|
||||
Wasbenzine werkt prima, ook voor het ontvetten van het te rollen oppervlak
|
|||
|
|||
oke dan..stomme is dat het gene wat ik nu gerold heb niet verdund heb, dus zal het eerst weer op moeten schuren en dan overheen rollen met verdunde verf.
|