|
|||
|
|||
ziet er netjes uit Domi ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet in real live
|
|
|||
|
|||
Velgen zijn inmiddels ook gevonden/uitgezocht.
Het is een set ATS 15" 7J ET 28 geworden. hetzelfde als onder mijn ex pirelli zat. Betreft wel een opknap setje, ze zijn nu grijs gespoten. Dus even mooi klaar maken en dan 195-45-15 bandjes erom. Nu zo, Zo moeten ze weer worden dus, |
|
||||
|
||||
gaat mooi zijn!
|
|
||||
|
||||
Mooi, mooi, die ATSjes...
Gr, Lars
|
||||
|
||||
gaat goedkomen
|
|||
|
|||
Vanmiddag een telefoontje gehad van de stoffeerderij/leershop.
Het kapotte deel is gerepareerd. Volgende week gelijk maar ophalen en dan de stoelen klaar maken |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd. Ik kreeg met het zien van jouw foto's spontaan weer zijn om aan mijn MK1 G60 te klussen dus ben vandaag ook weer eens van start gegaan.
Het is in elk geval goed om te zien dat deze MK1 weer in z'n oude glorie wordt hersteld. Je ziet wel vaker dat iemand er iets moois van maakt, dan gaat hij in korte tijd van eigenaar naar eigenaar en vaak lijdt zo'n auto daar best van. Een klassieker heeft gewoon z'n aandacht nodig. |
|
|||
|
|||
Als ik de foto's bekijk van toen na de opbouw/restauratie en hoe hij nu is, Dan is hij er idd niet beter van geworden.
Maar dat helemaal goed komen. Heeft even tijd nodig he |
|
|||
|
|||
Ken het, en je blijft dingen tegenkomen met zo'n project.
|
|
||||
|
||||
Goed bezig! Heb zelf mijn ATS'ers toendertijd zo gemaakt:
Vind het net wat meer tonen zo zonder die 'zwarte streep' !
|
|||
|
|||
@Rutger,
Dat is 6J ats toch? Of 6.5J?? Heb je ook netjes gedaan. Veel werk dat polijsten he. Dat zwarte randje komt er bij mij wel weer in. En ik ga ze niet polijsten,gewoon afdraaien en dan 2 lagen blanke lak er op. Wel eerst 2K zwarte hoogglans erop. |
|
||||
|
||||
Ja dat was inderdaad 6J. Was me een beste klus ja haha! Gewoon de orginele look is ook mooi!
|
||||
|
||||
Toevallig ben ik vandaag ook aan het schuren geweest op een setje ATS Cups
De originele kleurstelling vind ik ook het mooiste. |
|
|||
|
|||
Vandaag de andere stoel weer in elkaar gezet. Het is heel netjes gerepareerd,kan amper zien waar het stuk was. Voorstoelen zitten er nu ook in.
Dinsdag maar eens bezig om de kabelboom voor de stoelen erin te leggen en eens kijken hoe ik de achterbank ga doen. |
|
|||
|
|||
Mooi Domi, Wel effe fotos posten !
Ook naar burgum met de g60 denk !
|
|||
|
|||
Hopelijk zijn 14juni de ATS'en dan ook klaar. Ander maar even op de noodwielen naar burgum. Tja heb ff geen andere wielen, dus moet dit maar zo.
Maak morgen wel even foto,s van het interieur. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben beniuwd naar de fotos, staal staat ook niet verkeerd !!!!
|
|||
|
|||
Zitten winterbanden om 185-55-15. Beetje lomp he.
|
|
|||
|
|||
Setje ATS is inmiddels thuis. Gisteravond "even" naar Veenendaal geweest.
Vandaag de bandjes eraf en beginnen met klaar maken. |
|
|||
|
|||
Omdat er binnenkort een paar meetings komen en ik de ATS niet op tijd klaar krijg heb ik van Folkert (vorige eigenaar) even mijn oude set ATS te leen die hij voor zijn Pirelli GTI 1 heeft. (mijn ex gti)
Hier zitten wel 195-50-15 bandjes om dus staat wel een beetje lomp. Maar ach, het is beter dan het staal. 14juni in Burgum staat hij er ook zo bij. Hier even een paar foto,s Vast mooi schoongemaakt voor de meeting in dokkum. |