#201
|
|||
|
|||
erg mooi geworden .ik heb ook ff teruggebladerd naar die bbs velgen van je . ben erg benieuwd hoe het staat. hoe rijden die nankang banden kan je een beetje lekker `hoeken`?
__________________
soon driving oldschool once again |
#202
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt ! Met deze auto word niet gehoekt. Er word lekker mee relaxed mee gereden. Dakje open muziekje aan en genieten. Nankangs rijden goed,ook bij nat weer vind ik zelf maar ik rijdt dan ook meestal rustig.Ze zijn wel erg plat dus het is wel opletten met stoepranden en je voelt wel wat meer dan bij een 195-40-17. |
#203
|
||||
|
||||
Update
Gisteren mijn bbs velgen weggebracht om ze door en prof verder klaar te laten maken. Vandaag xenonsetje gemonteerd nadat van de week de nieuwe lampen binnen zijn gekomen. Nu nog even zoeken naar de juiste Polo 6n2 klink voor de bijrijderszijde en even laten spuiten samen met de afdekkapjes van de us achterbumper die de spuiter was vergeten. |
#204
|
||||
|
||||
Gaat super worden met die BBS-sen!
Maaruh, past zo'n 6n klink één-op-één op een Mk3 dan?
__________________
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
#205
|
||||
|
||||
Quote:
Nee niet 1 op 1, er zijn verschillende, je moet een paar dingetjes aanpassen om het werkend te krijgen anders blijft de auto in het slot hangen en krijg je hem met geen mogelijkheid open, Ervaringsdeskundige sinds vorig jaar wortersee |
#206
|
||||
|
||||
klopt heb marco via pm al even uitgelegd hoe het moet gebeuren...
verschil zit in de lengte van het trek-geval....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#207
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp van meerdere mensen dat het palletje aan de binnenzijde iets naar de klink gebogen moet worden. Nu heb ik de klink aan de bestuurderszijde er zo in gekregen zonder dit te verbuigen en deze werkt perfect.Hij loopt zelfs lichter dan de originele klink. Dus ik ben heel benieuwd naar jouw reactie Erik. Voor de bijrijderskant begrijp ik dat ik een klink van een polo 6n2 voor de achterportieren kan bestellen en dat dat dan plug & play is. |
#208
|
||||
|
||||
Helaas geen reactie van Erik M en dus maar de klink besteld op de gok.
Vandaag binnen gekregen en het is plug & play. Breng hem nu naar de spuiter zodat ik hem van het weekend kan monteren. |
#209
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
#210
|
||||
|
||||
Hey Marco....
De cabrio is alweer heel wat veranderd,nadat ik de laatste x bij jou was! Ik vind de cabrio echt super geworden met de us bumpers en vento grill...TOPPIE. Ben echt benieuwd naar het geheel met de nieuwe velgen,maar vind deze foto's hieronder in het wit ook niet missstaan!! Suc6 met de vorderingen.. Petje af.... Quote:
|
#211
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie henk. Doet me goed om te horen dat ie in de smaak valt, al bouw ik hem wel geheel naar mijn eigen smaak natuurlijk Groet, Marco |
#212
|
||||
|
||||
hey marco ik zou hem maar wel verbuigen(dat trek-geval) hoe denk je dat ik er achter ben gekomen dat ie omgebogen moest worden je vloekt je echt dood als ie niet meer open wil dan kun je de deurbekleding met de deur dicht demonteren....hij loopt idd wel licht zo,maar dat komt doordat ie nou iets onder spanning staat....
voor de rest,m'n complimenten auto ziet er superdik uit zo
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#213
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie. Maar hoeveel moet ik hem verbuigen dan ? Alles werkt perfect nl en ik heb helemaal niet het idee dat er veel spanning op staat maar wil het wel graag weten en veranderen voordat ik morgen de slotloze klink aan de andere kant monteer. Dan aan de bestuurderszijde het paneel er ook nog maar een keer af. |
#214
|
||||
|
||||
heb ze zelf ongeveer een 6-7 mm verbogen, is even vogelen maar je beste hulpje is je gevoel ze moeten gewoon weer net zo aanvoelen als met de ori. klinken....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#215
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie. Ik zal morgen nog eens goed kijken. |
#216
|
||||
|
||||
Toch maar even een foto genomen.
Wie kan me zeggen of ik het nog moet verbuigen ? Hij lijkt perfect te passen zo nl. zie foto's alvast bedankt M |
#217
|
||||
|
||||
Quote:
Om wat voor soort sloten gaat het Marco...? Slotloze polo/caddy deurklinken (rond/ovaal). Zelfde die ik ook in de golf heb zitten....? Dat is namelijk plug and play zonder aanpassingen.... Enige verschil is het rubbertje wat normaal meer vierhoekig is en van deze klink wat ronder is....! Zo te zien zitten ze bij jou wel goed,zogoed ik op de foto's kan zien... Werken ze nu ook of gaat het zwaar...? Zo niet,neem ik aan dat het gewoon goed zit...! Ik zou niet weten waarom je hieraan moet buigen of verbuigen.... Misschien dat bij verschillende modellen golf3 het slotmechanisme anders is,omdat ik lees dat er wel mensen zijn die het hebben verbogen...... Last edited by henkwassenaar : 24-04-2009 at 19:56. |
#218
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat om polo 6n2 klinken op een golf 3 henk. De klinken lopen soepel alsof het een nieuwe auto is. Nog beter dan de originele eigenlijk. Als ik het palletje zo zie zit er genoeg vlees. De slotloze klink krijg morgen terug van de spuiter en het deurpaneel is er nu nog van af dus nu kan het nog ! |
#219
|
||||
|
||||
Helaas geen reactie meer ontvangen dus vandaag nog eens goed gekeken hoeveel vlees er nog zit bij het palletje als de klink helemaal naar buiten wordt getrokken bij het open doen. De bovenkant van het palletje komt dan gelijk met de bovenkant van de klink. Ik heb hem dus niet meer verbogen.
De klink zonder slot is ook gespoten en vandaag gemonteerd samen met het deurpaneel. De spuiter heeft ook nog even de motorkap gepolijst om de laatste stofdeeltjes eruit te halen. Nu nog een keer de bumpers er vanaf om ze nog eens precies recht te hangen en hij is af. En natuurlijk de bbs ry eronder zodra ze klaar zijn. Wordt vervolgd ................... Last edited by classic-edition : 25-04-2009 at 19:11. |
#220
|
||||
|
||||
vb Sneak
|