|
|||
|
|||
front van golf naar vento ?
Heej jongens
Ik wil het front van een golf mk3 variant om gaan gooien naar vento front ik zag wel dat de motorkap anders was de grille koplampen Moet ik ook rekening houden mer de zijschermen ?? en hoe zit het met bevestigings gaten van de koplampen endergelijken ? had al gezocht maar kon niets vinden over ombouwen van een golf naar vento
|
||||
|
||||
volgens mij kan je gewoon alles vervangen wat je beschrijft, en ben je de slotvanger nog nodig van een vento.
|
||||
|
||||
alleen lampen, motorkap en grill, slotvanger en zijschermen zjn gelijk
maar als je de zoekfunctie had gebruikt had je dat zelf ook wel gevonden |
|
|||
|
|||
Quote:
slotvanger zit toch wat verschil in, je hebt ze met daarom ruimte voor 1 of 2 koelfans ff checken! zijschermen inderdaad 1 op 1. misschien handig als je bij de zoekfunctie de omgekeerde situatie zoekt -> golf met vento front <- dan weet je ook wat vervangen moet worden
|
||||
|
||||
maar dat verschil maakt voor de ombouw niets uit en dus irrelevant
|
|
|||
|
|||
Ik heb alleen me koplampen, grille, en motorkap vervangen en paste gewoon in 1 keer
|
|
||||
|
||||
Van welk jaar is je Golf??
|
|
|||
|
|||
Heb ook een Ventofront, gewoon je motorkap, koplampen en gril vervangen meer niet!!
EN voor je het vraagt, de mijne is van '97!!
|
||||
|
||||
Ok thanks, ik had nl. iets gelezen over verschillende soorten stekkers, vandaar.
Zijn er btw nog foto's van Volf Varianten?? |
|
|||
|
|||
Mijn Golf is van 93.
|
|
||||
|
||||
verschillende stekkers klopt idd...
je hebt platte en beetje vierkant met een ronde kant eraan...ligt volgens mij aan het type(cl of gl)
|
||||
|
||||
Ik dacht juist dat het afhankelijk was van bouwjaar?
|
|
|||
|
|||
De auto waar ik het over heb is uit 98 81 kw TDi
Dus ik weet niet wat verschillen zijn met betrekking tot oudere bouwjaren Maar ben al lang blij dat ik de zijschermen niet hoeft te vervangen Dus: - Motorkap - Slot vanger juist vanwege de motorkap ? - Koplampen (zit zelf te denken aan in-pro's oid ivm kwaliteit) - Grille Maar had dus wel de zoek funktie gebruikt maar niet gevonden Ben geen newbee op fora Het is maar net waar je het op zoekt en ik was even vrij snel door mijn opties heen Laten we het houden op een lange werkdag
|
|||
|
|||
ik meende dat alleen de eerste bouwjaren andere stekkers hadden, dus '92 '93.
de mijne is van 97 en de stekkers van de InPro koplampen pasten zo!!
|
|||
|
|||
He jongens en achterlichten ? voor de variant mk3
Ik heb al gezocht maar kon alleen smoke vinden Zijn er nog meer achterlichten te vinden oid ipv origineel
|
||||
|
||||
Deze zijn volgens mij ook voor de MK3 variant te krijgen zoals de foto doet vermoeden:
http://link.marktplaats.nl/244614162 En: waar blijven de foto's; bijvoorbeeld die van jullie Gti-er en neoninside Last edited by smeerpeer : 15-04-2009 at 19:54. |
|
|||
|
|||
nou euhm ja foto`s
als ik de vari heb dan komen er foto`s voorlopig is hij nog van het bedrijf en ik koop heover voor een leuk bedrag het enige is wel tis een grijs kenteken voertuig maar dat is voor mij alleen maar gunstig ivm eigen bedrijf wat ik er voor de lol bij doe (inbouwen van alles en nog wat met draadjes eraan in auto`s en motoren) maar eerst moeten er wat stickers af flink poetsen aan de buitenkant verder is het een erg nette auto en het alarm systeem moet eruit en er komt een Clifford alarm systeem in met evt intellistart maar daar ben ik nog niet uit en even snel mijn GTi audio over zetten hmzz ik zie dat ik al weer veel te veel plannen heb op korte termijn
|
|||
|
|||
Mijn inpro koplampen pasten ook zo in mn 93er GTI
|
|
||||
|
||||
@marcel--46: ik ben wel benieuwd welke types jij hebt; ik wil eigenlijk donkere vento koplampen hebben.
Maar ik weet niet precies welk type ik moet hebben, want ze moet zoveel mogelijk op de originele lijken. Ik zie ze heel af en toe eens langs komen op foto's... |
|
|||
|
|||
gasten, kijk eens gewoon op een tuning site... staan al jullie antwoorden op
vento koplampen: http://www.skg-carstyling.nl/skg200...cten/125/0.html variant achterlichten: even zelf een beeeeeeeeeeetje moeite doen, initiatief nemen noemen ze dat..