|
|||
|
|||
Quote:
wie is herman? |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn foutje jij gebruikt nog een 020bak. Maten zijn voor de 02A/02J zoals ik in de auto heb. Herman is een uitspraak. "goed bezig herman" |
|
|||
|
|||
Ach ja. Kan gebeuren. Ik hoop dat die 5mm nu net genoeg is om niet kapot te draaien.
|
|
|||
|
|||
Quote:
o ok kende al geen herman hier. die g60 bouwd |
|
|||
|
|||
mooi man !!
Maar wel een goed verziekte homokineet haha Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
Zojuist even een blok om geweest. Aandrijfas is nog heel
Ook maar even een paar foto's geschoten van hoe hij nu is. Vanmorgen de GTI even gepoetst en nu komt pas een mooie auto tevoorschijn. Op de wielen met 185-55-r15 winterbanden na dan Langzamerhand komt het wel goed |
|
|||
|
|||
sorry vind de velg/band combi geen porum .....is een nood oplossing mag ik hopen
voor de rest ziet hij er goed uit |
|
|||
|
|||
Als je had gelezen dan had je het kunnen weten
Ik heb even geen andere wielen. Dus moet het maar even met dit doen. Ben aan het twijfelen tussen een set ATS cup of een set Schmidt modern line 16inch. |
|
|||
|
|||
Quote:
Schmidt modern line in 7,5 J zeker . anders word het kloppen zou ATS doen . past beter bij de auto ( en dat is niet omdat ik er Schmidts onder heb ) |
|
|||
|
|||
Ja schmidt 7.5J.
Kloppen hoeft niet. De randen zijn er al uit rondom. Er heeft ooit eens 17inch onder gezeten Setje ATS kost de wereld ook niet. |
|
|||
|
|||
ziet er al goed uit domi.
|
|||
|
|||
tja alle 2 die velgen. zou goed staan vind ik. lastige keuze
|
|
||||
|
||||
heel mooie auto
|
|||
|
|||
zou voor mooie ats velgen gaan 7j of 8j breed. zal super staan.
|
||||
|
||||
Oei oei..... Wat een mooi ding....!!!
Ik zou voor Schmidt wieltjes gaan, die ATS cup zie je genoeg onder een MKI (niet dat het lelijk is...) Lars
|
||||
|
||||
Super mooie auto, Ik vindt het altijd mooi om project auto's te zien. Als moet ik zeggen dat ik een originele nederlandse gti liever met een originele motor zie. Toch heb ik wel wel respect voor dit soort wagens. Een kameraad van me heeft ook een mk1 g60. Loopt wel super.
Ga vooral zo door
|
|||
|
|||
Zeker een hele mooie 1 !!!
En het mooiste van alles.... Die motor verwacht je niet Misschien qua velgen een set gepolijste Ronal turbo's zonder opschrift |
|
|||
|
|||
Begrijp ik nou dat jij onverzekerd rond rijd?
Want er staat geen G60 op je kentekenbewijs.. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan rijd het halve forum onverzekerd rond...
|
|||
|
|||
Hm, kan weinig met je antwoord maar oke.
Ben namelijk zelf ook van plan een G60 motor in mijn MK1 te bouwen, maar wil wel gewoon verzekerd zijn mocht er een ongeval plaatsvinden! |