|
||||
|
||||
prototypes..voor wie ze nog niet kent..:D
Touareg SUV Colorado Touareg SUV 2 Touareg SUV 1 Lupo2 touareg 3 deurs touareg pick-up Volkswagen sfero Polo Spyder New Polo New Lupo Golf SUV concept-c vettt dik |
|
||||
|
||||
3 zitter 1 liter nice dit word grappig..de beetles de beetlecombo de beetlepick-up de beetlevan de beetlevariant de stoere beetledune |
|
||||
|
||||
Daar staan ook redelijk ouwe koeien tussen!!
|
||||
|
||||
de crossfox uiteraard De Fox pepper De Gol nog een keertje de lupo de welbekende microbus microbus pick-ups de nog grotere pheatons De spyder de tupi... |
|
||||
|
||||
Quote:
en toch zag ik nog een paar tussen staan die mij volslagen onbekend waren. |
|
||||
|
||||
Bah wat suf!
Is de huidige lupo een stuk eigenzinniger. Die vernieuwde polo is wel geinig. Wanneer zou die komen? Ik krijg waarschijnlijk in December weer een nieuwe broem van de zaak |
|
||||
|
||||
wat dacht je van de nieuwe bora :frown:
|
|
||||
|
||||
Ik sta werkelijk paf!
al die modellen van de beetle = erg gaaf |
|
||||
|
||||
Spyder is cool !
|
|||
|
|||
de beetle bestel is erg mooi , maar ja grijs kenteken gaat op de schop , dus deze auto hoeven ze niet in productie te nemen.
|
|
|||
|
|||
prototypes audi!
en de freaky q7
Last edited by VolksforumFreak : 10-11-2004 at 09:34. |
|
||||
|
||||
3harts.nl ook echt weer, ik trek die gast heel slecht. die Beetle variant heb ik ooit gemaakt.. en nu staat hij op zijn site als concept... tuuuuuuuuuurlijk
die combo is wel leuk..
|
||||
|
||||
Waar is de Nardo/D12 ? Zou in productie gaan, maar toen toch maar niet... erg jammer!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik heb er ook twee
|
|
||||
|
||||
Quote:
zoek en post zalk zegge |
|
||||
|
||||
Fijn dat de GOL er tussen staat als 'concept'...
en dat de VW FOX als Lupo '2' word aangegeven. beide modellen rijden al lang en breed precies zo rond. Nix 'concept' aan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
nie zo bijdehand...toen waren het nog proto`s! dat ze nu wel rondrijden betekent niet dat dat toen ook al zo was |
|
||||
|
||||
Quote:
Toen? Wanneer was Toen? Staat / stond er niet echt bij ofzo..
|
|
||||
|
||||
|