|
||||
|
||||
VW Fanatics @ Dinxperlo
Iemand van hier nog geweest? Ondanks de dreigende bewolking was het weer en de sfeer oké. Ook leuk om wat luchtgekoelde auto's tussen het watergebeuren te zien. Top!
Pics: Lowdub.com Mijn favo fotoot: (Je zou bijna denken dat het alleen maar luchtgekoeld was...)
|
||||
|
||||
Tuurlijk zijn we geweest. Met 3 luchtgekoelde natuurlijk.
Voor een 1e meeting was het super geregeld. Wel viel het me op hoe slecht Fast und Furious in het duits klinkt. Stond 20 mtr van een duitse halberzool die hele dag FF speelde terwijl hij zelf over het terein liep. Beetje minder volume had gemogen. Verder alleen maar lof voor de organisatie. Ook de opkomst benadrukte het succes. Overigens heb ik Sabine wel gezien. Ze zat mijn kever nog aftezeiken. |
|
||||
|
||||
Ben helaas niet geweest, maar zo te lezen en te zien was het een succes.
Over die opmerking zou ik me niet druk maken, je weet zelf toch wel beter neem ik aan Ik heb ook gelijk even een fotoalbum aangemaakt voor diegene die foto's willen uploaden. http://www.volksforum.com/gallery/t...s.php?album=139 Last edited by MaceNL : 29-08-2004 at 18:27. |
|
||||
|
||||
Was echt een goed dagje ! lekker weer en er stonden leuke wagens tussen. Hoop mensen weer gesproken.
|
||||
|
||||
ja als 1 van weinige belgen
was zeker goed en vooral voor 1 ste meeting schoon autokes gezien prijsuitreiking was wel wat aardig he foto's volge may be doei, een gelukkige bezoeker |
|
||||
|
||||
foto's staan online op: www.vw-speed.nl
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit is mijn favo van de serie fotoos denk ik. Die BBS-en blijven echt super wielen!!!
En voor Tjaap: een Jetta Ragtop!!! way cool dit
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 29-08-2004 at 22:52. |
|
||||
|
||||
Die blauwe ziet er idd goed uit, op Mania ook gezien. Alleen 2 puntjes, spiegels zijn absoluut geen pan bij deze look en als je AMI bumpers hebt moet je ook een AMI front nemen, misschien dat het nog komt, dan heb ik niks gezegd. Andersom vind ik het wel weer kunnen, raar maar waar...
|
||||
|
||||
Quote:
Wie ikkuh?!?!!??!?! Welke kever heb je dan? Moet het wel echt een hok zijn geweest wil ik hem afzeiken! |
|
||||
|
||||
Meeting was trouwens zeer geslaagd!
Goeie lokatie, patatkraam, schone wc's, en veel mooie water en luchtgekoelde auto's! Toppie en volgend jaar weer!! |
|
||||
|
||||
Ik heb het helaas gemist... maybe next year.
|
||||
|
||||
Quote:
en die hamburgers daar waren absoluut niet lekker
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, kan ook niet anders ! Sabine zegt al: Meeting was trouwens zeer geslaagd! -Goeie lokatie, -patatkraam, -schone wc's -Mooie auto's! Overal staat wat voor, goeie, schone, mooie......maar voor patatkraam staat niks Dat wil toch wel wat zeggen over de patatkraam dan
|
||||
|
||||
Frites waren rauw, maar daar kom ik ook niet voor.
Sabine, het is de oude witte kever van Bugdaddy. Die stond dwars voor een Duitse A4 Avant met FF dvd. Recht tegenover een groene kubel en witte Ponton. Jullie keken naar het achterspatbord. |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen foto van ? Heb wel eens een foto via krukab gezien, oud kevertje met grote achterlichten toch ?
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 30-08-2004 at 18:56. |
|
||||
|
||||
Vond het ook een zeer geslaagde meeting.
|
||||
|
||||
donders.... sta er nog op ook
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHAHAHAHAHA Die zat ik niet af te kraken! Ik wees bob alleen ff de slechte plekken aan, veel van die plekken heb ik namelijk ook op mijn kever, hij zat ook aardig in de plamuur zo te zien! T'is iig geen 1303, die heb ik heel erg staan af kraken, schaam me ervoor! Jij zat zeker op een stoeltje naar ons te kijken? En die frites waren idd rauw, de pindasaus was meer een soort chocolade melk en de majo was zuur, maar ondanks die klachten was het toch gezellig! (btw; broodje kaassouffle was wel te eten, dennis snap je nou waarom ik die pizza niet helemaal op kon? ) |
|
||||
|
||||
woehahahaha, en je was nog wel naar de wc gegaan voordat je ging eten....