|
|||
|
|||
Jij bent goed!!
Wat is je informatie bron? Mag via PB! En wat is het verschil tussen WB en gewoon normale? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die had ik ook gevonden op google, alleen wist ik niet zeker of dat het wel was dus dacht ik laat maar gaan een ander stuurt het wel als het klopt
|
|||
|
|||
Super bedankt jongens!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je nummer 740 hebben. Ferrari werkt doorgaans met 3 cijferige kleurnummers.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
nee klopt precies 159650 is de juiste ferrari code voor silverstone.
|
|||
|
|||
Wie weet de kleurcode van mijn golf???
|
|
||||
|
||||
Ik kan het niet duidelijk zien maar als het een metallic is dan is het mystic blue lc5l.en als het een effen kleur is la5e.Maar je kan het ook aan de hand van chassisnr opvragen bij de dealer.groetjes Dick
|
|
|||
|
|||
Hee dick
Bedankt voor je reactie ik heb de dealer gebeld en heb moet la5g zijn Gr Mark |
|
||||
|
||||
Juist,dat kon ook nog.Daarom:liever de dealer
|
|
|||
|
|||
kleurcode golf1
ik ben de kleurcode van mijn golf1 kwijt. hij is in het verleden over gespoten. de vorige eigenaar zei dat het een kleur van een passat moet zijn. iemand een idee?
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] groet jeroen |
|
||||
|
||||
Lhasa LA6V?, maar die is ook op de Golf geleverd.
voorbeeld Lhasa |
|
||||
|
||||
Denk eerder iets als LC6P...Dragon Green Perl.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Da's veel lichter van kleur. Denk eerder iets van dragon green. Even langs de lokale autospuiter / verfmenger, en je weet het zo...
|
|||
|
|||
Nice wagen, heb je hem zelf opgebouwd en gerestaureerd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat we een winnaar hebben Was ook direct mijn eerste ingeving. Tijdje lang een populaire kleur geweest op de MK1tjes: (beetje slechte foto) |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reacties. Vandaag bij de spuiter in het dorp geweest en de kleurenstalen voor vw gehaald. Dragon green is groener. Ik kwam op sequoia green uit (lg6s). Vandaag een bus 2k laten persen en een proefplaatje gespoten. Deze kwam een heel stuk in de richting. De auto is al een paar jaar geleden gespoten hierdoor krijg je al kleurverschil. Daarnaast zijn vaak de mengsel ook niet altijd 100% gelijk. Het is gelukkig maar voor de motorruimte dus ik kan wel een beetje smokkelen.
En nee ik heb de auto niet gerestaureerd. Het spuitwerk is 5 jaar geleden gedaan. Geen 100% klus. Ik ben er niet echt tevreden mee. misschien in de toekomst overnieuw. Ik ben nu eerst bezig met de motorombouw. Ik ga van een orginele kr met injectie over naar een abf met 48 mm solexen en 292 nokkenassen. Daarnaast heb ik de remmerij omgebouwd van orgineel gti naar voor G60 en achter schijf met klauwen van een golf4. Er komen ook nog andere wielen onder. Ik heb oldschool bbs rs achtige wielen van rial gekocht. groet jeroen Last edited by besseling77 : 29-07-2009 at 21:43. |
|
||||
|
||||
welke kleur heeft mijn auto?
Ik heb een golf 2 wit!
De kleurcode in de kofferbak is weg. Hoe kan ik de kleurcode achterhalen?
|
||||
|
||||
dat is vast alpenweiss
|
|
||||
|
||||
SNap er geen hol van dat dacht ik dus ook!
L90E daar heb ik een spuitbus van laten maken. Op eerdere witte VW's paste deze kleur perfect. Nu lijkt het TOV de kleur van de auto net alsof de kleur uit de spuitbus een stuk meer romiger is ietwat geler. Kan de kleur in een spuitbus verkleuren?