|
||||
|
||||
prachtig totaalplaatje. misschien was het leuk geweest om het zwarte in de velg geel (als de lakkleur van de auto) te zetten, maar het is zo ook prachtig. foto 1 is mn nieuwe bureaublad!
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook nog wel in grootformaat voor je! |
|
||||
|
||||
Oewaaahhhh hij is vet hoor!!!
Kan ook maar net, met 8j achter. Steigerbuisje eronder?? Hopelijk gaat het bericht van VW-Performance door, deze einzer past er zeer zeker bij. Zie je gauw op de eerstvolgende meeting. Ouwe BLIENG BLIENG |
|
|||
|
|||
deze toevallig ? ziet er goed uit RJ ...maar moet wel ff wennen de oude look was ook super |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat zal hem zijn! Ik had hem zelf nog niet gezien |
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik er toen op gehad naar Hannover ... en nee ik was niet te hoog deze kwam toen van Pon , kan bijna niet missen |
|
||||
|
||||
Nou vanavond nog even verder klussen... pfff het houd ook nooit op!
|
|
||||
|
||||
Super resultaat RJ !!! De oude look was ook geweldig, maar dit is ook erg goed te versmaden !!!!
Complimenten ook aan Joostema
|
||||
|
||||
Quote:
Zal het aan hem doorgeven! Hij is gewassen en gepoetst! |
|
||||
|
||||
staat super met de velgen zo! komen veel mooier uit dan in het zwart...
|
||||
|
||||
RJ,
Dit is echt super mooi geworden. |
|
||||
|
||||
mooi geworden zo staat super
|
|
||||
|
||||
Super dik, leuke stalling heb je trouwens.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit RJ vond de oude look al mooi maar dit is echt top echt heel erg mooi
|
||||
|
||||
Ik vond m al mooi, daar niet van, maar dit is echt een verbetering hoor!
Alleen mis ik op de foto's wel je kentekenplaat SUPERBAKKIE (ondanks brede achterlampen ) |
|
||||
|
||||
Gewoon SUPER heel mooi Robert Jan
Groet Siep |
|
||||
|
||||
Ziet er zeker netjes uit zo...
(zal geen commentaar geven op de aanwezigheid van de sleepogen icm de bumpers...het te oude stuur icm het dash.....en dan de achterlichten...tja..maar nee...ik hou mn mond...oja...die oude emblemen...moet je wel even wisselen van links naar rechts...) Nee,is echt een mooie auto,ondanks de mix van meerdere 'stijlen'..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe dat dan ook niet!! Emblemen ga iknog omwisselen ja... even kijken he dat staat. Als ik dit mooier vind laat ik het zo. Ja het is een mix van alle mooie dingen bij elkaar voor mij dan. |
|
||||
|
||||
Nou ondanks een paar dingen die niet helemaal liepen zoals ik het wou is hij nu toch helemaal klaar... De keeringen bij het dif zat wat speling op en ze lekten heel iets, dus direct maar de bak erachter weg gehaald en die ook weer helemaal als nieuw gemaakt.
Ook zat er een tikje bij het wegrijden bij het linker wiel, dus direct ook maar twee nieuwe homokineten gemonteerd... Nu weet ik "zeker" dat ik daar dus weer een tijdje (10 jaar) mee vooruit kan! |
|
||||
|
||||
P.s. aanstaande woensdag een Photoshoot voor een het engelse blad Golf+
|