|
|||
|
|||
lennart nog wat gehoord?
Hoop dat ie wel terug kom het was een mooi beesje |
|
||||
|
||||
die kleppen zijn ook echt nergens te vinden,een kennisje van me rijdt nou nog zonder nadat die van hem ook op wonderbaarlijke wijze verdween(in een winkelcentrum)
|
||||
|
||||
klepje
heey kut dat je klepje is gestollen ik heb nog een mechanisme lichen helemaal compleet
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
juist wel! iedereen stond erbij en keek er naar Probeer maar eens uit voor de gein Met je eigen auto die je neer laat zetten door een maat waar jij dan je eigen radio uit gaat jatten ofzo, niemand die wat zegt hoor! Iedereen is veelste bang een mes oid tussen zijn of haar ribben te krijgen........ |
|
|||
|
|||
Gestolen Alkmaar
4 x BBS Sportline 15" ( Silver rand met zwarte hart ) met Kumho KU31 Ecsta banden 195/50/15 bijna nieuwe Zaterdag nacht/Zondag ochtend 30.08/31.08.Wat info ? aub bericht stuuren naar mij.Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Van het weekend....mn moeder haar Smart...voor de deur 1 (!!) voorwiel gestolen...maar ze hebben wel netjes de wieldop naast de auto laten liggen...in ruil voor de 3 wielbouten denk,die ze ook nodig hadden.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
ik heb voor mijn porsche velgen 3 verschillende wiel sloten per velg.... ook wel een goede oplossing.
|
|
|||
|
|||
Gestolen MK2
Vandaag overdag tussen 7.00 en 16.00uur gestolen bij de Carpoolplaats te Marssum(frl)
tegenover de Golfbaan. Kenteken: ZB-FG-64 Kmstand: 159.000 Motor: 1.8 90pk Ramen zijn niet meer geblindeerd, in de tekst op de ramen staat http://WWW.VWFORUM.NL in het wit foto's spreken voor zich.... Heeft rechtsvoor schade aan het scherm en grillstrip bladderd af, verder geen schade. Achterklep zit geen ruitenwisser en slot meer in, de kenteken uitsparing nog wel. Originele kleur en stickers, er hangt een aapje aan de binnenspiegel. Waardeer je eigen door met je poten van andermans dingen te blijven!!! tel.: 06-11476705 Last edited by rickkuipers : 15-10-2009 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Subkist Gestolen
vanmorgen reed ik langs me Golf en ja hoor deuren open
sub kist en versterkers weg midden console gesloopt en navigatie gedeelte gesloopt van de Pioneer set. radio is het frame rondom weg maar nog wel aanwezig. weg kist met 137.6 DB kl*te zooi. hier een foto mocht je het tegen komen ergens online hoor ik het heel erg graag dan ga ik het effe ophalen is trouwens in Schiedam schiedamseweg beneden, boerhavenplein voor het café.
|
||||
|
||||
Gestolen --> MK1 Cabrio 39-JR-RK
Auto van een clubgenoot is afgelopen nacht gestolen in Appingedam.
Het gaat om een grijze mk1 Cabrio uit '88, met kenteken 37-JR-RK Auto valt wel op, door de achterlichten en vreemde diffuser en sjonnie uitlaat (flinke herrie). Raamfolie zit er trouwens niet meer op. Het lullige is, hij heeft de auto net een paar week. Zou klaargemaakt worden voor de apk. En dan verder netjes maken, en volgend jaar mee naar meetings. Als iemand info heeft, of hem heeft zien rijden, hoor ik het graag. |
|
||||
|
||||
Iemand moet geweten hebben dat je dat spul in de kofferbak had zitten dat kan bijna niet anders!
Het is in ieder geval mooi klote dat ze het lef hebben om aan je spullen te zitten!.. |
|
|||
|
|||
Altijd kut, hou me oogjes open voor je
|
||||
|
||||
Welkom in Schiedam inderdaad
Bij de Jetta van een vriend van me hebben ze ook pas de sloten vernaggeld door er met een schroevendraaier in te porren. Stelletje vandalen. |
|
||||
|
||||
Dan verveel je je echt als je snachts met dit klote weer jezelf een hernia ga slepen met dat spul.....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
jammer dat het gebeurt... gasten zouden eens werken moeten voor spullen...
|
||||
|
||||
Klote zeg. Sub komt me bekend voor, toevallig 2ehands gekocht, en zat ie toen in een achterlijke kist met een schuine kant?
|
|
||||
|
||||
Weet hoe het voelt, ogen open in Gerdyk en omstreken!
|
|
||||
|
||||
wel eens zien staan op de carpool.. zal eens opletten
|
||||
|
||||
Sub komt uit een G40 van een clubmaatje heeft nooit te koop gestaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is voor hun WERK en der is handel zat in hoor vergis je niet, voor een junk is 100euro al genoeg voor een avondje feest he |