|
||||
|
||||
De mijne:
Interieur, alles helemaal origineel, schone bekleding, en inclusief mono blaupunkt radio en klapraampjes! Motor 1500cc Bandenbak, alles is als nieuw, de krik zit zelfs nog in een lapje originele bekleding! Afgelopen zaterdag opgehaald, aanstaande zaterdag eerst maar eens alle vloeistoffen en riemen vervangen. Plannen: Lager met mooie velgjes eronder, verder zoveel mogelijk origineel Jan
|
||||
|
||||
Mooi hoor !
|
|
|||
|
|||
allowa,
hier een paar foto's van mijn jetta en samen met een kever van een vriend van me. |
|
||||
|
||||
De mijne nog es spammen Foto's uit mijn eerdere posts werkten toch al niet meer, dus dan maar opnieuw erin
Mijn zomerauto: En mijn daily driver Toch maar besloten hem nog ff te houden. Kan er mijn zin toch niet mee krijgen en heb nog een verlagingsset over |
|
||||
|
||||
mijn Jetta 1
Dit is de mijne !!!
In deze staat heb ik hem gekocht. Ben er nu mee bezig . Eerst ff de td goed aan de gang krijgen en dan verder ermee !! Schroefsetje andere wielen enz... Meer foto's volgen. Groeten Patrick |
|
||||
|
||||
En mijn oude liefde nog maar een keertje: De nrplaaten zijn nog steeds te koop btw. Bieden mag per pm Groet, Marco |
|
||||
|
||||
ik heb het echt geprobeerd maar ik MOET gewoon een oude VW hebben om er lekker mee te klooien......
die van mij komt er vrijdag bij http://link.marktplaats.nl/234913144 dees van MP geworden. briljant apparaat, alles puntgaaf, beetje in de buurt van die witte hierboven ergens. damnit, vrijdag ophalen dat ding!! plannen: dakrek, mistlampen, nieuwe 15" ATS cup met 185/45 band en 6km omlaag Last edited by Edward : 31-03-2009 at 21:02. |
|
||||
|
||||
Dakrek is zo 2007 verder klinken je plannen wel goed !
|
|
||||
|
||||
Mooie aanwinst Edward! Ziet er super uit, ben benieuwd wat het word
@ marco: 2007 is ook alweer erg retro
|
|||
|
|||
fotos van mijne jetta
5 maand geleden aangekocht
orgineel toestand zo is hij nu vw jetta c bj 1983 diesel |
|
||||
|
||||
@ Edward, mooie kar man! Lekker poep kleurtje ook, helemaal goed
@ Jettaboy Die van jou is de eerste die ik tegen kwam toen ik op zoek ging naar foto's van verbeterde Jetta's. Toen wist ik zeker dat ik 'm wou hebben Jan
|
||||
|
||||
Quote:
ben wat dat betreft even off geweest.....update draaien en dakrek laten begrijp ik? we zien t allemaal wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je die rode lijst van je grill vandaan? Of heb je die gewoon rood gespoten en wat voor achterlichten zijn dat.
|
|||
|
|||
mijn dagelijkse jetta
|
||||
|
||||
Mijn wagentje..
|
||||