#21
|
|||
|
|||
http://www.autoboekenwinkel.com/pro...products_id=693 alleen deze is in het duits. in zoon boek staat alles wat makkelijk is om te weten.
|
#22
|
||||
|
||||
Quote:
Een orginele gli was alleen maar met een 1.8dx 112pk geleverd volgens mij. Maar een ambitieus project heb je daar zeg. Wel tof dat je hem/haar redt. Misschien kan www.golfcabrio.com je ook nog helpen Er is daar ook een sectie met documentatie waarin je heel veel kunt vinden. *edit* en veel mensen met veel onderdelen. Niet dat dit forum niet geweldig is trouwens
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered Last edited by Mice : 30-03-2009 at 20:31. |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, bij de eerste cabrio GLI's was allemaal hetzelfde als bij de gewone Golf 1 GTI, tot en met juni 1982 de 1600 EG, en vanaf augustus 1982 de 1800 DX.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#24
|
||||
|
||||
Ow dat wist ik niet, weer wat geleerd.
Sorry TS voor de valse info
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered |
#25
|
||||
|
||||
dit zou um dus moeten zijn (EG). of in idergeval er op lijken. als je hem in groot formaat wil kan ik um wel even door mailen misschien heb je er wat aan. let wel dit is een scirocco maar inprencipe het zelfde. groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#26
|
||||
|
||||
DX lijkt ook op EG...
met dus als enig klein (optisch) verschil dat de dikke slang die van de cilinderkop naar de radiateur gaat niet tussen de 1e en de 2e cilinder zit (EG), maar tussen de 3e en de 4e (DX). Bepalend is natuurlijk alleen maar de motorcode wat net onder de cilinderkop, achter de stroomverdeler in het blok ingeslagen staat. @topic-starter: een vroege cabrio met het 'tittentacho' dashboard, vrij zeldzaam, want vanaf augustus 1980 kreeg ook de cabrio het nieuwere GL/GTI dashboard, alleen al omdat het zo'n extreem vroege cabrio is loont het al de moeite om weer terug te brengen in oude glorie, succes ermee!
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 30-03-2009 at 21:38. |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
dat was me nog niet eens opgevallen
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#28
|
|||
|
|||
|
#29
|
||||
|
||||
ja dus (EG)... lopen leuk hoor... als ze lopen zou um eruit halen en even een revisie geven, kan die wel gebruiken zo te zien. als ie al lang niet meer gelopen heeft zou ik het niet eens proberen om te starten (tenzij de motor met zorg stil is gezet) dat kan misschien nog wel meer schade veroorzaken en dat wil je natuurlijk niet.
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#30
|
|||
|
|||
Hij draaid !!
nu begint het echte werk Last edited by schaap : 22-04-2009 at 19:37. |
#31
|
||||
|
||||
mooi dan . Wat mankeerde er precies aan? of deed hij het gewoon nog? dan zou ik hem in ieder geval een flinke opfris beurt geven. alle filters en v-snaar en tandriem en olie vervangen lijken mij om te beginnen verstandig. weet niet hoe lang hij stil gestaan heeft?
Hij ziet er trouwens geweldig uit zo. word nog een beste klus.
__________________
Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen.. Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones' Engine: 1600 with 75 horses inside. |
#32
|
|||
|
|||
heeft 5 jaar stil gestaan.
hij draaide nog gewoon. Morgen alles vervangen en kuisen. |
#33
|
||||
|
||||
krokant bakkie
|
#34
|
|||
|
|||
Ga morgen alle filters en zo nazien en motor wat kuisen.(ben al blij dat hij gedraaid heeft zonder stukken te moeten vervangen )
Motor afstellen, zien of alles aanspringt en al die toestanden. Voor de rest is hij 5 jaar geleden volledig herdaan qua carrosserie en alle roest is behandeld geweest (dus daar is niet zo veel werk aan . Dus aan de onderkant is niet zo veel roest als ik gedacht had. |
#35
|
|||
|
|||
zou iemand de link is willen plaatsen waar ik stukken voor een golf 1 kan kopen.
Heb het hier op het forum eens gezien maar vind het niet mee meer terug. |
#36
|
||||
|
||||
Ik haal al mijn onderdelen altijd hier. http://golf1onderdelen.nl/
Nou ja halen, hij stuurt het altijd netjes op. Leuk project overigens. Ik zou, voordat je em weer start, eerst de distributieriem vervangen. Zou zonde zijn als het blok straks aan barrels draait.
__________________
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII |
#37
|
|||
|
|||
eindelijk wat tijd gehad duk op school om olie en olie filter vervangen.
draait heel netjes. nu even 2 weken geen tijd om er aan te werken wegens examens maar daarna vliegen we er in. -interieur kuisen -Interieur in orde zetten -Bluts weg halen -Roest behandelen -carrosierie is polishen en eventueel spuiten. -Nieuwe kap laten zetten met achterruit -Audio installatie Waar kan ik de raamrubbers bestellen. Last edited by schaap : 08-06-2009 at 19:06. |
#38
|
|||
|
|||
sow dat heb je even goed gedaan... goed bezig heb je msischien nog meer foto's ziet er vanaf 1 plaatje al super uit erg vette cabrio had ik maar zoon oom die er 1 in de tuin had staan (dan stont hij er waarschijnlijk al lang niet meer:P) top werk
|
#39
|
||||
|
||||
mooi project met veel werk aan blijkbaar ,,
mijne was ook ongeveer zoiets dak stuk , motor versleten , " getjoend" doormiddel van kuipstoelen enzovoort ondertussen heb ik de motor al een revisie gegeven , nu beginne aan het uiterlijk. dit project blijf ik zeker volgen grtz
__________________
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs |
#40
|
|||
|
|||
als iemand nog zoon project weet te staan voor max 450 euro give me a call of pm natuurlijk haha krijg er gewoon zelf ook weer zin om zoon project aan te pakken
|