|
|||
|
|||
arjen
ik zit al een tijdje op dit forum en ik zal me nu eens even voorstellen
ik heb een tijdje geleden een golf 2 fire and ice aangeschaft het is er een met een 1.8 blok 66kw uit 1991 er zit nog wel wat werk aan de auto krassen ,lakschade,roest bij achterruit technisch is hij weer bijna op orde op een koelvloeistoflekkage na (onderdelen zijn al binnen) de auto is 60/40 verlaagd en heeft voor en achter een stabilisatorstang,een remus uitlaat ,green openluchtfilter en 15" oz vulcano (door vorige eigenaar al gedaan) fotos zal ik nog wel een keer bijzetten golf 2 fire and ice golf 2 fire and ice Last edited by arjen : 26-03-2009 at 14:40. |
|
|||
|
|||
welkom arjan
benieuwd naar je foto (of eigenlijk naar je auto op de foto) |
|
||||
|
||||
welkom hier.Mooie basis voor een nog mooiere auto.Succes met al je plannen.
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|||
|
|||
er is de laatstse tijd weer het een en ander gedaan aan de golf zoals
nieuwe lagers achter,andere startmotor,aandrijfashoes vervangen,al het kunststof zwart gespoten,nieuwe portiergreep links,nieuwe apk erop maar er is nog het een en ander te doen zoals achteruitrijverlichting maken(draden vanaf de schakelaar zijn afgeknipt en de andere uiteinden zijn nergens te vinden toch 2 x apk goedgekeurd hiermee) maar ja hoeven we ons niet te vervelen en de bovenste lagers van de schokdempers zijn kapot iemand hier ervaring mee om deze te vervangen? |
|
||||
|
||||
Nette wagen hoor!
|
|
|||
|
|||
na lange tijd toch weer wat aan de auto gedaan,de toplagers waren al gedaan,koelvloeistoflekkages zijn ook gemaakt nieuwe distributie en kleppendekselpakking nieuwe midden demper
originele grille erin en de originele wissers terug gezet is toch mooier is mijn mening ga nu de roest maar eens aanpakken al valt het wel mee rond de achterruit en achter de achterbumper zit wat roest voor de rest is hij nog hard dus |