![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul he
![]() Die Classics heb ik gerolen tegen die stalen velgen, welke ik weer geruild heb tegen m'n huidige velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jeuj weer eens nieuwe velgen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tss, ziet er niet uit. Onder een Golf 1 staat het beter, kom ze maar hier brengen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel nice ja, maar wel veel ruimte tussen band en wielkast (lijkt op deze foto).
|
|||
|
|||
![]() idd gertje met dit setje wielen moet hij wel iets verder zakken
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Hij kan achter inderdaad nog wel wat zakken, alleen moet ik er dan wel ff een paar bumpstops tussen proppen. Veren doet ie aan de achterkant als de beste
![]() Aan de voorkant is het helemaal niks, en bovendien zijn de dempers zo lek als een mandje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind ze nu toch wat tegenvallen, ga je de kleur nog veranderen? zou misschien wat mooier zijn. post is een overdagfoto??
|
||||
|
||||
![]() Jaja, omdat Gertjan sneller was vind je ze ineens niet mooi meer...
![]() Sowieso schoonmaken en een overdagfoto posten. Ze zien er wel erg diep uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow dat doet er niet toe, denk niet dat gj sneller was maar dat ie gewoon meer betaalde ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Roze
![]() Gewoon netjes zilver spuiten en een paar knappe naafkapjes erop doen, klaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor matzwart gaan denk ik, staat altijd wel stoer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
25 euro minder als de vraagprijs ![]() En ik denk dat ze ik ze gewoon mooi metallic zilver maak, of zilver rand met zwart hart. Maar ik gooi gauw m'n Pepperpots er weer onder, want er zit op de voorbanden nog 0,0001 mm profiel en dat vond ik niet zo tof vanmiddag op de snelweg met die enorme plensbui ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga jij met dat ding de snelweg op? Dat is lef
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jazeker, en nog regelmatig ook
![]() Pas nog 1:15 gehaald ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beete jammer, had ook hetzelfde geboden maar heb niet eens reactie teruggekregen. Kan ik ze een keer passen gj?
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, ben je op zoek naar een mooi setje verbreed staal dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Nou niet perse maar wil weten of ik het wat vind onder me golfje, dus vandaar de vraag:-)
|
||||
|
||||
![]() Nou, wat doe je morgen? Ik trek ze er waarschijnlijk dan weer onderuit.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je dempers lek?? goh hoe zou dat komen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
morgenmiddag heb ik wel tijd, heb je nog hetzelfde telnr dan bel ik je moregen wel eff ![]()