|
||||
|
||||
Quote:
Ja zeker jonge vanavond heb ik hem er ff uit getakeld . De grote schoonmaak kan beginnen dus.
|
||||
|
||||
Goed bezig.......
Nu maar hopen dat de motorruimte wat schoon wil... Ideeen zijn allemaal goed wat je van plan bent...TOPPIE.. Suc6 verder en hou het in de gaten hoe de vorderingen volgen.. |
|
||||
|
||||
hoe lijkt het met de jetta de motorruimte al schoon.
al tijdje geen update hier. |
|
||||
|
||||
Quote:
Was deze week ff druk met mn mk2 klaar gemaakt en verkocht nu weer wat nieuws opzoeken vandaar .
|
||||
|
||||
ja zo wordt het weer en mk2.
|
|
||||
|
||||
Zit nog wat in twijfel wordt een golf mk1 of een jetta mk2 .
Maar ff afwachten deze week weet ik vast meer .
|
|||
|
|||
Quote:
doe maar jetta jonge hjer |
|
||||
|
||||
het zal vast wel goed komen ze zijn beide mooi.
|
|
||||
|
||||
Daar heb je vast veel werk van gehad die motor er alleen uit halen.
Succes met het schoon maken. Ik denk dat de volgende auto een derby word.
|
||||
|
||||
ik hoor wel eens dat mensen magentron/oven reininger gebruiken om zulke vettigheid enzo uit de motorruimte te krijgen. misschien heb je hier wat aan?
|
||||
|
||||
Vandaag weer met de jetta bezig geweest maar het gaat niet van harte met het verwijderen van die troep heb al van alles geprobeerd afbijt en rem vloeistof zelf magnetron reiniger maar dat wou nog het minst er zit zn dikke laag op , laat het eerst wat inweken en dan met een borstel op de boormachine ga ik het verwijderen maar na een tijdje gaat die borstel vol zitten met die troep nwe bostel er op andere in de thinner en weer opniew .
Zo gaat het beetje voor beetje wel weer maar geduld is een SCHOONE zaak. Zal het ook nog ff proberen met gemengd diesel benzine , alleen word het zn stinkerij met die diesel . Zal eerst ff de bedrading uit elkaar halen en uit de motor ruimte halen kan ik daar ook makkelijker bij + andere kabels . Heb bekleding er zoveel mogelijk uitgehaald zodat de draden gemakkelijker naar achteren kunnen worden gebracht . Accu mooi achter in de reserve band bak dacht ik dan is die uit het zich dat zal wel het mooiste zijn .
|
|||
|
|||
puure diesel Klaas , is het beste
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal morgen om diesel !!!
|
|||
|
|||
Quote:
even wat uit de VALTEGO |
|
||||
|
||||
Quote:
Het kannetje deze week maar ff mee
|
||||
|
||||
hobby jonge het mag wel wat zweet kosten maar als het straks klaar is het resultaat,er ook weer dan weet je ook waar voor je het hebt gedaan.
|
|
||||
|
||||
Vandaag even een middag langs geweest en de jetta bekeken......
Poeh zeg,de motorruimte zit echt dik in de zwarte smurrie/tectyl en niet zomaar 123 af te krijgen!!!!! Verder strakke nette harde jetta... Kost ff wat tijd maar word strax wel mooi met de vooruitzichten in planning. Toppie en suc6 met de vorderingen... |
|
||||
|
||||
Ben er samen met henk geweest.
Gekke werk om deze motorruimte schoon te maken. Heb het zelf even geprobeerd,rotzooi Succes klaas
|
|||
|
|||
Leuk topic, zijn er al weer vorderingen?
Kun je overigens zo die zijlijsten/stootstrips eraf halen? Of blijf je hier wat van zien? Last edited by Dennis07 : 17-06-2009 at 09:27. |
|
||||
|
||||
Verder weinig vorderingen heb het de laatste tijd druk en als het niet zo best lukt begin je er s avonds ook niet zo snel aan , en als chauffeur zijnde maak je lange dagen maar zal zeer binnenkort wel weer bezig en dan zullen we zien hoe het verder gaat .
Weet zo even niet wat je gelezen hebt over die zijlijsten maar daar komen gewoon chromen op of ik ga dezen polijsten kan ook . als je ze eraf haal zie je de bevestiging punten zitten aan de auto zit niet gelijmt of zo .