|
||||
|
||||
Kan dit?
Hallo,
Ik heb hier 4 centra aluminium velgen liggen, maar mijn vraag is of ze op een Golf 1 Cabrio passen. 15 Inch 7J Et 37 De auto is niet verlaagd of dergelijken. Mvg Erik |
|
||||
|
||||
absoluut geen probleem.....
|
||||
|
||||
Ah nice
Hier trouwens een foto ervan heb ze pas opgeknapt en opnieuw gespoten Last edited by ErikvanBilsen : 19-03-2009 at 17:34. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit.... naafdeksels er ook nog bij??
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar die waren op dat moment nog aan het drogen Ga nu wel even een nieuwe foto maken |
|
||||
|
||||
gaat wel mooi uitzien onder een cabrio, post maar wat foto's als ze eronder zitten
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi die mee gespoten ventielen Ziet er verder netjes uit!
|
||||
|
||||
ik mag aannemen dat degene die de banden monteert en balanceert er ook nieuwe ventielen intrekt??
|
|||
|
|||
Quote:
daar mag je wel van uit gaan idd, maar beter is het om ze er uit te halen voor het spuiten ! gr. Martijn oja, net wieltje !!
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, maar...hoe groot is het naafgat? Als het te groot is, is dat geen probleem, maar als het te klein is moet je dus het gat gaan afdraaien.
Of kennen jullie deze velg en weten jullie zeker dat het zonder meer past? |
|
||||
|
||||
denk dat ze zo passen, zonder centreerring.
|
|
||||
|
||||
ze zijn 57 mm zover ik kon meten
en heb 57.1 nodig Dus dit zal wel goed zijn En heb nu 2 velgen af en was er inderdaad bij 1 vergeten het ventiel even eruit te halen Heb de foto even aangepast nu met naafkapjes En foto's van als ze eronder ligge zal ik zeker posten Last edited by ErikvanBilsen : 19-03-2009 at 17:34. |
|
||||
|
||||
De velgen zijn nu allemaal af.
Welke banden passen hier het beste op Velg is 205 mm breed |
|
||||
|
||||
Ligt eraan of je wilt gaan verlagen en of je van getrokken banden houdt, en hoe belangrijk tellerafwijking voor je is.
|
|
||||
|
||||
Ben momenteel niet van plan om te verlagen
Misschien wel in de toekomst dus hou daar maar rekening mee (als dit mogelijk is) en tellerafwijking maakt niet veel uit |
|
||||
|
||||
Dan zou ik er 195/45-15 om leggen. Redelijk plat, maar vult de wielkast nog redelijk.
|
|
||||
|
||||
En als ik wil verlagen wat raad je me dan aan?
|
|
||||
|
||||
4 of 6 cm omlaag zal met die 195/45'ers ook wel gaan, maar anders bijv. 185/45-15 of 165/50-15....
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Erik!
|
|
||||
|
||||
Danke