#21
|
||||
|
||||
als je gewoon de flex tussen achteras en schokdemper zet ligt het hele spul binnen 5 min op de grond.......
|
#22
|
||||
|
||||
Quote:
Zo heb ik het ook gedaan. Bij mijn polo zit de bout IN de achteras en kon ik de zaag niet weer inelkaar zetten. Alsnog was het toen vrij snel doorgezaagd.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet je wel een erg klein en dun flexje hebben wil je de achteras niet teveel beschadigen.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#24
|
||||
|
||||
Ik heb ze wel eens uitgeboord. Goede kobaltboor erop en gekoeld boren (heb tijdens het boren steeds wd40 gespoten) Viel reuze mee hoe lang dat duurde.
__________________
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker |
#25
|
||||
|
||||
de veerpoot is er onder vandaan! Had de onderkant door geslepen en lekker in het rubber zitten porren met de dremel een boordje er op... daarna de krik onder de as gezet en met een breekijzer de veerpoot er tussen uit gedrukt...
alleen zit de rubber/bout nog in de achteras, na die nog even hebben zitten te porren, rammen enzo raakte ik een beetje geirriteerd en besloot ik morgen maar verder te gaan...
__________________
VWCulture.nl
|
#26
|
|||
|
|||
Dat was nog aardig wat werk allemaal zo te horen.. En dan denk je "effe" een ander setje eronder te hangen
__________________
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V |
#27
|
||||
|
||||
Bij mij precies het zelfde verhaal, maar dan nog erger, voor brak ook alles af!
ik heb gebruikt een 5 kg mokertje, een drevel en een brander, een hoop geduld, heet stoken en tikken. ik ben 6 uur bezig geweest met iets wat niet klanger zou mogen duren dan 1 uur.....
__________________
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. |
#28
|
||||
|
||||
Ook mijn oplossing is (al meerdere malen) met een hele dunne schijf op de haakse slijper de bout doorhalen. Dat lukt, met wat beleid, met minimale schade van de achteras.
__________________
Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
Als ik dit zo lees is t bij mij alles meegevallen tot nu toe. Ik spuit de bouten een week van te voren al in met kruipolie, en doe dit een keer of 4/5. Dan even een tik met een hamer op de boutkop. Vervolgens een vriend bellen die de moer blokkeert , en ik zet een dop met een lange pijp op de bout....los!
|
#30
|
||||
|
||||
Vandaag dan eindelijk de rubber+bout er uit!!!!!!!!!!!
ik was het zat en ben zover mogelijk in het rubber/bout gaan slijpen tot ik tegen de achteras aan zat, na dit op meerdere plekken gedaan te hebben heb en een paar flinken klappen aan beide kanten gegeven te hebben knikten de bout op alle punten waar ik hem had ingeslepen en viel het rubber er tussen uit... Morgen de andere kant er tussen uit beunen en de schroefset er op zetten, mocht die kant ook niet los gaan dan slijp ik de kop van de bout en de moer er af en dan in het midden een stuk of 5 keer slijpen... dan ben ik een stuk sneller klaar, dus weer wat geleerd... in iedergeval iedereen bedankt voor de tips!
__________________
VWCulture.nl
|