|
||||
|
||||
Zeer exlusieve velgen :)
Hallo,
Hierbij bied ik mijn zeer exclusieve velgen aan. Na mijn gti weg gedaan te hebben heb ik dit nog liggen en vindt het zonde om ze mijn diesel te zetten want die is voor het scheurwerk Velgen zijn 100% recht en onbeschadigd. Wel dienen ze even weer gepoetst te worden. Dus geen borduurschade op de randen. Velgen zijn 7j breed 16 inch en steek 4x100 Prijs 500 euro (zonder banden)
Golf III vr6 3.0 ABT Golf 1 1.9 TD 83 Last edited by gti-pirelli : 28-07-2009 at 10:38. Reason: Nieuwe vaste prijs |
|
||||
|
||||
schaam je peter!
atiwe Schlüssellochfelgen (en neem aan dat ze omgeboord zijn?)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 17-03-2009 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Zijn inderdaad de atiwe Schlüssellochfelgen. Heb het er niet zo bijgezet omdat er dus niets over te vinden is
Ze zijn inderdadd omgeboord maar het waren origineel ook 4 gaats velgen. Dus niet dat de gaten veel te dicht bij elkaar zitten. Het is gewon netjes en veilig. Quote:
|
|||
|
|||
banden maat ?
|
|
||||
|
||||
bandenmaat 195/40/16
|
||||
|
||||
Even een up met prijsverlaging !!!! Nu vaste prijs 500 euro. Deze wielen kom je echt nergens tegen op een meeting
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
upje
|
|||
|
|||
Had je al ge-pm'd maar had nog niet gevraagd wat de Et waarde is ?
|
|||
|
|||
heb je deze wielen nog liggen?
vind dit wel wat voor onder mijn polo 6n! maar heb je idd de et waarde van het wiel? m.v.g. ralf (vw outlaws) |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij heb ik dit set op MIVW gezien onder een Golf mk2 vrees dat die al een tijdje verkocht zijn
|
|||
|
|||
ja heb het gezien!
laten ze deze advertenties dan verwijderen! staat een hoop op dat al verkocht is! |