|
||||
|
||||
blij om te zien dat toch nog redelijk wat mensen van volksforum heen gaan. zit nou al ongeduldig af te tellen tot de 29ste^^
|
||||
|
||||
ga alleen kijken naar de sprint de rest vind ik niet veel aan doe mij maar een gewone vw meeting. al die verschillende muziek om de halve meter uit die space shuttels .
|
||||
|
||||
Ik vind het wel een gezellig event.. Weer eens wat mensen met auto's die geen VW zijn kijken en leuke mensen...
|
||||
|
||||
ik ben ook van de party en zou het ook wel tof vinden om bij de rat-style te kunnen staan hij is tenslotte rat....
ik zou het fijn vinden om te horen of dat zou lukken mvg egon Last edited by egon : 13-03-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kon je opgeven via de 402 website, ik heb me ook puur voor de grap opgegeven. Vorig jaar stond er ook spul tussen wat niet echt rat te noemen was. Je zou het nog eens kunnen proberen om te mailen naar brian@402events.com |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor het email adres ik heb gelijk een mail gestuurd nou maar hopen dat ik re tussen kom met mijn rat |
|
||||
|
||||
ik ga er ook heen, heb me ook opgegeven voor de low car competion maar ik weet nog niet of ik daar aan meedoe. hoorde dat de manier van meten een beetje vreemd was, iemand bekend?
|
||||
|
||||
Quote:
Zie hierboven ergens Ik denk dat ik bij mooi weer ook ff die kant op topkkel in de daily ff dagje uit met de vrouw Zij wil namelijk niet de hele dag dat F1 gebeuren aanhoren, maar wel naar Opels en BMWs kijken Maar daar kijk ik soms ook best graag naar hoor 't Is nu wel omdat er een speciale GTi straat is en omdat nadrukkelijk MK1tjes zijn geworven dat ik het wel interressant vind EDIT: En ik wil MItta natuurlijk wel ff zien slalommen |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet niet wat ik kan verwachten, maar ik ga me best doen...
|
||||
|
||||
Quote:
En mij zien sprinten neemk aan Arjan |
|
||||
|
||||
Quote:
had ik ook wel aan mee willen doen,maar doe ook al sprint en vrij rijden. dan nog foto´s maken,een colonne van 50 vw naar assen loodsen,allemaal bekende spreken... pff,ze meoten er 2 dagen van maken.. |
|
|||
|
|||
Kom denk ik ook wel effe langs !
|
|||
|
|||
Quote:
Ja kan na het sprinten nog door rijden naar de slalom Sprinten is afgelopen om 14:30 (Dan moet je zelfs nog in de finale rijden anders ben je al eerder klaar) en de slalom competitie duurt tot 15:30. Er is dus nog tijd! |
|
||||
|
||||
Hahaha..sla deze keer ff over Brian.
volgende keer wil ik het wel ff keertje proberen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb filmpjes op internet gezien waar de sla-lom er een beetje pannenkoek uit zag, maar ik ga het zien... vind ik het niks of te pannenkoek doe ik niet mee, zoiezo hoop ik door de 'keuring' te komen, bandjes moeten minimaal 2MM zijn en ik heb 2,2 MM rondom
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk Miquel Zal n poging doen om je er ff flitsend op te knippen |
|
||||
|
||||
Quote:
En ff babbeltje maken,tijdje geleden dat we elkaar gesproken hebben |
|
||||
|
||||
Ben vanaf 28 maart in NL kan ik mooi gelijk op zondag naar Assen Zie jullie daar! Mits het geen kl*te weer wordt.
Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Als het een beetje leuk weer is ga ik ook wel ff kijken het is tenslotte mooi in de buurt.
|
||||
|
||||
Kaartjes voor Assen zijn binnen!
Alleen dit baart mij een beetje zorgen; Quote:
Als het weer hetzelfde weer word als vorig jaar, gaat ik er niet heen. Vnaaf eerst maar ff naar de 1e mini-meet van dit jaar in Oss, en dan morgen tog alvast maar gaan bijrollen voor de 29e...