|
||||
|
||||
spijlbussen.nl Wintertrail 2009
Zo, ipv wéér een meeting te organiseren die alleen maar draait om het zoveel mogelijk bekenden zien en spreken, een rondje om de aanwezige auto's te tappelen en daar een veertigtal veelal dezelfde foto's van te maken hebben we (Luc, Wouter, Stephan, Frank en ik oftewel het spijlbussen.nl team) afgelopen 4 dagen (donderdag 5 t/m zondag 8 Maart) nu eens een echte 'doe-meeting' georganiseert die van start ging in Spa, Belgie. Onder de aanwezigen één engelse equipe, drie Belgische bussen en 8 nederlandse bussen. Doel was om nu eens wat anders dan anders te doen en na het verzamelen op donderdag 5 maart zijn we vrijdag 6 maart richting Luxemburg gaan rijden. Opgave was alleen mogelijk met een spijlbus en er was keuze tussen alleen een asfalt route of asfalt gecombineerd met stukken off road paden. De route liep uitsluitend via lokale B-wegen door de mooie Belgische Ardennen en Luxemburg.
Aangezien plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden, hier wat foto's die Frank (vwspijlbus) op spijlbussen.nl heeft geplaatst. Quote:
Last edited by Area51 : 10-03-2009 at 21:14. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !
Mooie fotos.
|
|||
|
|||
Mooi mooi!
|
||||
|
||||
erg leuke foto's!!!
|
||||
|
||||
Supergaaf dit! VW's die doen waarvoor ze gemaakt zijn, werken voor de kost.
Schitterend! Na alle Quote:
gewoon bezig zijn met rijden "Using is no abusing" |
|
||||
|
||||
Het waren een paar zeer geslaagde 'survival'(slapen in een bus bij 5 graden onder nul is geen pretje) dagen in de Ardennen.
Wel erg intensief en de dagen vlogen voorbij. We hadden gezamelijk onbijt, lunch en avondeten georganiseerd en dat maakte de groep nog hechter. We hebben -in de aanloop naar de trail- ook best vragen van mensen gehad of ze ook niet met een T2, 181 of kever meemochten, maar we hebben het puur spijlbus only gehouden. Quote:
Precies .. ik rij zelf -meetings niet meegerekend- zo'n 8000km per jaar met mijn spijlbus en daar is hij ook voor aangepast. Vind het zooo zonde dat mensen een mooie dikke bus neerzetten en er dan 3x per jaar mee naar een meeting rijden en dat is het En het leuke van het verhaal is nog wel dat de paar verlaagde bussen die mee waren volgend jaar zeer waarschijnlijk weer op de standaard hoogte staan en uitgerust zullen zijn met terreinbanden
|
||||
|
||||
Helemaal RUK dit topic...!
Doet me weer even met de neus op de feiten drukken dat ik een spijl wil....ooit! Men, wat gaaf dit! Plezier, kameraadschap en pret spatten van de foto's af! ...ooit....