|
||||
|
||||
Zo, even een mal gemaakt op de 4-bak, ziet er niet uit als het maar werkt
|
|
|||
|
|||
Kijk dat is nou wat ik bedoelde dus toch gesnapt en nu de 5bak erin en steuntje fabrieken sucses ermee.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Ben bezig geweest met de motorkap, aangezien deze nog wel wat stijfheid kon gebruiken. hoe doen we dat?
men neme een fiberglas motorkap, carbon op rol, hars, harder, en wat tools, zonnebank niet perse benodigd men lamineert dit op strategische wijze aan de onderzijde van de motorkap et voila, een heel stuk stijvere motorkap: |
|
||||
|
||||
Quote:
geniale oplossing ik had t verhaaltje ook al 3 keer gelezen maar nu snap ik het ( shame on me ) Mooi project kerel! succes!
|
||||
|
||||
Hoe gaat die motorkap schanieren?
|
|
||||
|
||||
trackda auto.. motorkap erop met fastfitters
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Updeets?
|
|
||||
|
||||
bijna
|
|
||||
|
||||
was afgelopen weekend jarig en heb een lashelm gekregen, de rest heb ik er zelf maar bijgekocht
Dus dan gaan we gelijk maar aan de slag! Heb ook een (mig/mag) lascursus(je) gevolgd, dit zijn mijn eerste lasjes aan een auto, dus was zelf niet ontevreden over het resultaat! nog veel te doen, maar het begin is er!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 20-04-2009 at 21:07. |
|
|||
|
|||
Door die gaatjes dicht te lassen wordt de auto wel zwaarder ja.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Het oog wil ook wat
|
|
||||
|
||||
en de motorkapsluiting vooraan komt te vervallen neem ik aan dus scheelt ook weer :P
|
|||
|
|||
Het ziet er allemaal goed uit.
En de lasjes zijn ook niet slecht gezien dit je eerste lasjes zijn, en dat het erg dun materiaal is. Even een vraagje Waar heb je dat lasapparaat gekocht en hoeveel? Ikzelf heb nog een oude die nu zo'n 9 jaar al oud is. Tijd voor een nieuwe. Dit topic was ik aan het volgen, en blijf ik zeker volgen. Keep up the good work. |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks, lasapparaat heb ik bij rustbuster vandaan t'is een cebora bravo 155 kijk maar even op www.rustbuster.nl |
|
||||
|
||||
En nog vorderingen in dit project?
|
||||
|
||||
Ja waar blijven de updates, of is het project gestopt?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Het vordert nog! Ben wat druk geweest met verbouwen, maar ondertussen al weer lekker bezig met lassen, zal van de week weer eens wat fotootjes neerzetten van de vorderingen
|
|
||||
|
||||
zDat ziet er inderdaad heel erg goed uit zou bijna denken dat het de bedoeling is om profesioneel te gaan race keep up the word
|
|
||||
|
||||
Dit ga ik zeker volgen. Erg vet project die shifter en die fiberglass enzo
Dat gaat zeker goed macheren met 140pk erin. kom maar op met die updates |