#61
|
||||
|
||||
Quote:
Kookte eerst niet, werd wel redelijk snel warm, weet niet of dit er mee te maken heeft. Ga ik dit weekend maar de thermostaat wisselen en dit proberen...
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#62
|
||||
|
||||
Hey Maat
Klote dat dit het volgende is.Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.Spreek je vrijdag onder het genot van 1 of meerdere goud gele nat nekken. |
#63
|
||||
|
||||
heb je de slangen wel goed aangesloten ???
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#64
|
||||
|
||||
Probleem opgelost, het was de retourslang van de kachel, die zat bij de aansl. aan de motor dubbel. Dus daar ging geen water meer door.....
Kachel was nog niet echt slecht, maar uit voorzorg..... Vind het er best goed uit zien met een V-Maxx setje (hij kan nog lager by the way) @Breadfan, zo komt de hoek eruit te zien Op naar de volgende serie foto's
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#65
|
||||
|
||||
hoelang ben je er mee bezig geweest??
en nu je het zo goed kan ken je me wel ff helpen
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#66
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er een uurtje of 2 mee bezig geweest. Bel v/d week wel ff
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#67
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je nog een pm-tje gestuurd maar je mailbox is vol..... ff legen aub
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#68
|
||||
|
||||
Na lang niks meer aan de Golf te hebben gedaan, huis verbouwen ,
ben ik van de week weer begonnen. De dorpels waren ook op een paar plekken rot, dus deze zijn gelast. Kan ik van de week alles opnieuw tectyleren. Het interieur gaat er ook van de week in, zal deze week ook wat foto's posten
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#69
|
|||
|
|||
mooie wagen man! kheb zelf ook een '86-er, te veel potentie met dit soort modellen! sterkte!
|
#70
|
||||
|
||||
Gaaf ding deze ga ik volgen
|
#71
|
||||
|
||||
Heb een tijdje je topic niet meer gelezen, maar het ziet er netjes uit zo, die hoek!
Mijn rotte GTI is onderhand alweer verkocht, dus daar heb ik geen laswerk meer aan, de witte kan over een tijdje misschien wel wat aandacht gebruiken. Eerst maar eens de auto aan de praat krijgen, hopelijk deze week nog, en dan zien we verder. Bij jou schiet het al aardig op zo te zien, veel succes in ieder geval! Inbox is trouwens weer leeg.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#72
|
||||
|
||||
Hey maat wanneer gaan we nu eens vol gas aan allebei de mkII's aan de gang. Nu mijn mkII verkocht is heb de hele winter de tijd.
|
#73
|
||||
|
||||
Gaaf hoor, is een superkleurtje. erg zeldzaam, alleen in 1986 op de 16v uitgevoerd, daarna nooit meer. Vermoedelijk teweinig animo voor.
Wees er maar zuinig op! |
#74
|
||||
|
||||
ja kleur vind ik echt mooi ik heb er nu ook een paar maanden 1
de mijne was ook in die hoek een beetje rot maar ben ik nu ook bijna mee klaar. wat is eigenlijk het verschil met die inlaatbuizen de dikke en de dunne? hoe kun je dat zien en wat is het voordeel? |
#75
|
||||
|
||||
en mag ik vragen hoe je je inlaatspruitstuk zo netjes hebt gekrege(A)
|
#76
|
||||
|
||||
dikke buizen hadden ze eerst, dunne later en nog later op de PL blokjes.
Dikke buizen heeft wel voordelen, dikkere diameter, ook binnenin. Alleen dit voordeel zal zeer minimaal zijn. Wél weet ik uit ervaring dat de blokjes die standaard met dikke buizen zijn uitgevoerd beter/pittiger lopen. maar waardoor dit komt weet ik niet. |
#77
|
||||
|
||||
Na weer wat gedaan te hebben, zijn we weer hier. De rechterdeur had een flinke deuk opgelopen, van een paal of een trapper van een fiets, een hele scherpe vouw in ieder geval. Daar moeten we iets aan doen natuurlijk
Het voorbewerken, en natuurlijk het resultaat: Een kleine blik in het interieur, de rest volgt nog Nu ga ik de achterkant ook aanpakken qua spuitwerk, en de remklauwen gangbaar maken want die doen niks meer Houd jullie op de hoogte.
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#78
|
||||
|
||||
Quote:
Flink met remmenreiniger aan de gang en een goede borstel, en een middagje tijd
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#79
|
||||
|
||||
goed bezig zozelf gespoten?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#80
|
||||
|
||||
Quote:
Thx, yep met de compressor, lak natuurlijk bij de officiele lakboer gehaald
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |