|
||||
|
||||
Vanuit deze Golf werden op de heenweg nog wat rolling-shots gemaakt van mijn wagen, ik ben best benieuwd wie ze maakte en wat ervan geworden is! Ben benieuwd! @ De rest.... Veel mooie foto's van een zeer geslaagde dag! Team VW-Speed BEDANKT !
|
||||
|
||||
Quote:
'77 scirocco GLi (EG blok 81kW) Geheel gerestaureerd na een voorschade gehad te hebben, is al een behoorlijke tijd in bezit van deze eigenaar (ca. 15 jaar) Zeer mooie auto en opgebouwd met oog voor detail |
|
||||
|
||||
Quote:
Die is van dhr Smelvin, daar reed ik mee in colonne. Heb nog geen foto's van hem gezien...hij heeft ook een paar filmpjes gemaakt. |
|
|||
|
|||
Teleurstelling: mobiele testbank was niet wat ik verwachtte.......
Op zich wel humor hoor, maar ik heb voor jan doedel dure peut weggestookt. Wel goed georganiseerd enzo, grote opkomst. Tussen de winterhokken stond ook nog wel mooi spul, maar ik heb een vieze nasmaak overgehouden van gister......... @Tjaap: uiteraard zag ik (op de heenreis) in me spiegels al lang en breed een witte audi aankomen, maar pas toen je me inhaalde viel 't kwartje. Dat moet vorstelijk rijden => dat straalde je ook wel uit, zeg maar
|
||||
|
||||
Meneer passat-g60, hedde gij deze ook in groot formaat voor mij? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier alvast een voorproefje, de rest komt op de server van vw-spiet te staan (hiervoor nog even geduld aub!!):
|
|
||||
|
||||
Quote:
mogge... Had een beetje haast, had beloofd om om half9 te helpen met de stand, maar door omstandigheden stond ik om half9 nog op een boot uit engeland. Dus heb het gas er maar op gegooid. Ik heb 3 collones en heel wat kleine groepjes ingehaald. Dus de voorpret voor de opkomst zat er al goed in
|
||||
|
||||
Quote:
Das ook meteen de enige fatsoenlijk feature van dat ding.. verder niet echt te spreken over de N95
|
||||
|
||||
De foto's staan ook online op www.vw-speed.nl
er zijn 2 albums aangemaakt in de Gallery, de eerste bevat de foto's van Lennart en Beetlefreak, het tweede album de foto's van de overige Speeders. Viel spass.
|
||||
|
||||
Quote:
Als hem in groter formaat wilt hebben dan hoor ik het wel van je |
|
|||
|
|||
volgens mij mis ik nog heel wat foto's van onze collonne..?
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je maar gewoon op de site kijken, dat zijn de foto's die door de selectie zijn gekomen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ff spammen!!!
|
||||
|
||||
Was weer een super gezellige meeting en veel bekenden gesproken!
Stonden absoluut weer leuke wagens tussen met mooie details... Organisatie was super geregeld en catering ook TOPPIE..... Weer mooie opening van het seizoen 2009 Zelf ook vaak op foto's terug gezien met de caddy wat leuk is. En zelfs op de terugweg on the hiway..... Last edited by henkwassenaar : 03-03-2009 at 15:00. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Serieus??
|
|
||||
|
||||
heb hardop staan lachen om dat ding
|
|||
|
|||
Quote:
maar er zijn meerdere mensen geweest die onderweg foto's hebben gemaakt! de "3x voorbij komende zonder dat wij hem zelf weer inhaalde mk2" heeft ook foto's gemaakt of zelfs filmpjes.... zit daar ook nog op te wachten
|
||||
|
||||
Mooi deuk....
|