|
||||
|
||||
heb eens gekeken op wikipedia en daar staat inderdaad ook dat kunststof bumpers in 1978 gekomen zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf fijn dat er zo kenners als jou zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Thank's for the compliments! Je kan ook nog eens hier kijken, staat 't ook. (August 1978)
|
||||
|
||||
vandaag de middenconsole eens fatsoenlijk gepoetst + metertjes die erin zitten
kunnen we dat wegleggen in huis tot hij/zij gelakt is |
|
||||
|
||||
middenconsole voor & na
|
|
||||
|
||||
coole kat
|
|
||||
|
||||
Quote:
thx hier nog duidelijker fotoke van ons "Daina" (Britse korthaar) |
|
||||
|
||||
Mooi beest hoor! Ik heb ook 2 bastaard kortharen (50%).
|
|
||||
|
||||
Me to; kruising Britse korthaar en Noorse boskat. Eigenwijze beestjes
|
||||
|
||||
en vandaag ook nog een paar prullekes nieuw besteld
stof dat er inkomt zal terug het originele zijn, maar twijfel nog tussen deze kleuren: zwart/wit OF zwart/rood |
|
|||
|
|||
Tweede kleur springt er echt uit!
|
|
||||
|
||||
2e!
|
||||
|
||||
mijn vrouw ziet liefste het wit/zwart en ik verkies het rood/zwart omdat het wat meer contrast is
en meeste die mening geven zeggen ook rood/Zwart |
|
||||
|
||||
nieuw rubberke voor bevestiging gaskabel aan de pedaal, want dat ontbrak
schandalig duur voor zo een prulleke: 7,50 euro nieuwe pedaalrubbers en hulsjes voor bevestigen van de emblemen op de koffer: |
|
||||
|
||||
Quote:
ZOO Die heb ik eens op een zaterdagochtend gehaald bij de dealer. En aangezien hij geen zin had om voor die 85 cent de pinautomaat aan te zwengelen kreeg ik hem gratis mee voel je je beter nu |
|
||||
|
||||
vandaag nog iets gaan halen : setje voorste + achterste zijpanelen (moesten er zijn zonder voorziening van luidsprekerbakken en mochten geen gaten hebben om spiegels van binnenuit te regelen + voorzien voor de kleine handvaten)
reden: in de voorste hadden ze luidsprekers gezet en achterste waren door autobekleder in leder gezet proper setje gevonden (afkomstig uit een 81er rabbit gti) en is hem weer wat origineler he |
|
||||
|
||||
panelen ook al maar eens gepoetst en opgeborgen, stillekes aan hebben we dan alles
|
|
||||
|
||||
daarnet eens even deronder gelegen en gezien dat de spaghetti ene van Supersprint is :wub:
bodem ziet der ook nog goed uit |
|
||||
|
||||
topic kan hier dicht
kameraad van me heeft de auto gekocht en ik heb zelf een andere gekocht hij wou ene gti met klein lichten en puntklokken en zo, ... en ik wou ene met de grote lichten , dusvan de laatste gti'kes |
|
||||
|
||||
gti 1979
Had jou oude gti van 1979 nog de ronde klokken of al de vierkante?
Ik zag namelijk wel dat hij al grote achterlichten had, was dat al zo? Greetzzz winkbuhl |
|
||||
|
||||
hey
er staan geen foto's meer van die 79er gti in dit topic was wel degelijk een zwarte 79er gti met kleine achterlichten en puntklokken |