![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ben in het bezit van een Scirocco GT met een 1,8 JH injectie motor.
Maar ik heb op me zoldertje nog een KR liggen ![]() Mijn eerste plan was in de Rocco MK1 te hangen, maar ik hou die lekker orgineel ![]() Ik wou de KR niet verkopen, omdat het toch niks oplevert. Maar ik wou hem wel reviseren en netjes maken, en kijken wat ik ermee zou doen. Nu bedacht ik me, hoeveel werk is het om hem in me Scirocco MK2 te hangen? Ik heb zovaak een motor gewisselt en ik weet ook dat je andere motorsteunen en uitlaat enz nodig hebt, dat is het probleem ook niet. Maar kan je de K-jet van de JH motor gebruiken voor de KR? En kan je gewoon alle stekkertjes overzetten? Of is de electronica van een JH anders als die van een KR?
__________________
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) |
#2
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is dat allebei met warmdraairegelaar en zonder computer, dus past het gewoon
wel ff opletten hoe ie dan verbrand, dan moet je dat in je spinnekop aanpassen groetjes |
#3
|
||||
|
||||
![]() En zoals de toerenteller?
Moet ik dan een telerbak van een 16v hebben? Want een KR draait iets van 1000rpm's meer geloof ik?
__________________
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand me nog meer info geven?
Ik heb weinig zin om voor verassingen komen te staan.. ![]()
__________________
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik zag net wel dat ik zoiezo een Scirocco 16v inlaat nodig heb.
Zijn er meer verschillen tussen de Scirocco en de Golf KR blokken?
__________________
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) |