|
View Poll Results: Wie zou er zin hebben in een Meeting in Limburg Regio Sittard-Geleen | |||
Ik heb intresse in een meeting in Limburg | 51 | 92.73% | |
Ik heb geen interesse in een meeting in Limburg | 2 | 3.64% | |
Ik weet niet of ik daar wel zo`n zin in heb. | 2 | 3.64% | |
Voters: 55. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet zo`n gek idee nee..kunnen meer wagen komen.. en is bij het Roda stadion hahaha.. Die fuseren toch samen.. Maar ik wil het eerst iets kleiner aanpakken, en misschien als er veel opkomst gaat zijn dat ik het dan wat groter aanpak. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Gezellig Ronnie! Zijn vast nog wel wat dwaze noorderlingenen die wel langs komen waaien
|
||||
|
||||
Quote:
Wie weet zijn ze net zo als ik, en hebben ze zin om eens een ritje te maken naar het warme zuiden. Kan waarschijnlijk ook een mobile-eettent regelen voor gehaktballen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is wel de MurderKing, dus qua eten zit dat wel goed. En plek genoeg. Wat voor een meeting had je in gedachte? Eerst wat man bijeen op een zondag of meteen groots uitpakken?
|
||||
|
||||
Quote:
Denk eigenlijk ben ik iemand van het motto "als je het doet doe het dan goed" Hoop daar genoeg mee gezegt te hebben.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Misschien valt er wel iets te regelen met de BurgerKing daar, zoals ook de Cruise-Inn ieder jaar daar op de parkeerplek is.
Moet wel lukken, toch?
|
||||
|
||||
Ja maar denk toch dat ik het ga houden bij het Fortuna stadion.
Aangezien ik dan wat dingen kan regelen met mijn werk, ivm stroom voorziening enz... Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Gehaktballen doen het altijd goed
|
|||
|
|||
Quote:
Marco ...gehakt ballen uit limburg ....niet doen !!!! ze zijn daar Vlaai gewend doen Ronnie , ik zal er zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja kan natuurlijk ook vlaai serveren haha Maar neem maar aan dat wij goede ballen hebben.. Hoop inderdaad dat er een delegratie Frisse Friesen af komen,. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Vlaai hebben wij ook genoeg, kan je zo uit de wei halen
|
||||
|
||||
had deze even gemist ronnie,
ben er ook en zal wel wat aanhang mee slepen als je wil kan ik ook wel een hamburger kraam mee nemen moeten dan alleen zelf de hamburgers/worsten en gehaktballen regelen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan geregeld worden..Ik neem voor die tijdt wel even contact op met je dan als ik je hulp zou nodig hebben.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
graag gedaan
|
||||
|
||||
Ja alle kleine beetjes helpen, en informatie achter de hand te hebben is zeker niet verkeert.
Aangezien het voor mij ook de eerste keer zal zijn als het door gaat. Als het al een beetje lijkt op een meeting zoals in Heerenveen dan ben ik al tevreden. Ik ga alvast eens een datum uit zoeken zodat ik dadelijk teminste weet of ik een zondag kies waar al een meeting op is, want dat willen we natuurlijk niet. Niet dat we dadelijk een datum dubbelen aangezien dan de mensen meestal toch kiezen voor een meer bekendere meeting. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
meeting
hey ronnie,
leuk idee van je zal er ook bij zijn en wel wat aanhang mee nemen. dat is meestal geen probleem bij ons. dan zijn we eens benieuwd wat de datum zal worden. wel een dag met goed weer he. greets eddy |
|
||||
|
||||
gaat de goede kant op met de stemmen.
dus begin alvast maar aan een meeting-naam te denken |
|
||||
|
||||
Hahaha ja inderdaad ja..
Nu gaat het beginnen he.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal proberen Eddy..
|
||||
|
||||
[QUOTE=Alberto]Marco ...gehakt ballen uit limburg ....niet doen !!!!
ze zijn daar Vlaai gewend en brand bier |