|
|||
|
|||
voor de liefhebbers..
Tijdens mijn vakantie in Zuid-Afrika zijn we op bezoek geweest bij mn tante (87 jaar) en ik wist dat ze nog een kever had dus die hebben we even bewonderd
het is een originele 1600 uit 1976.. zij is nog steeds de eerste eigenaresse! Het monster heeft 156K gedraaid en start en loopt nog steeds. Ze rijdt er niet meer in omdat haar gezondheid jammergenoeg behoorlijk gekelderd is.. Ze maakte nog een mooie opmerking: ik heb er nog nooit water in hoeven gooien! Volgens ons had ze niet door dat het een luchtkoelert was, zijn er maar niet verder op in gegaan :biggrin: een paar kiekjes:
|
||||
|
||||
als nieuw!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
zo dan dit ding ziet er uit als nieuw man...
|
|
||||
|
||||
Hee johan.................gaat eens naar je nest joh
|
|
||||
|
||||
zo HE! wat een mooie kever!! Ziet er gelikt uit! alleen zit het stuur aan de verkeerde kant... Zuid Afrika he... nog veel oude en nieuwe Golfjes 1 gezien??
|
||||
|
||||
mooi strak kevertje zeg!
|
|
||||
|
||||
wat denk jezelf chris... in me nest wor ike ook nie helemaal fit van hahahah...
ken je me rug dr niet afhakkuh... |
|
||||
|
||||
importeren naar nederland zat leifhebbers hiero
|
|
||||
|
||||
Hey dat zijn nou leuke dingetjes!! Je hebt natuurlijk wel zitten zeuren of je dat ding mocht hebben of niet?
|
|
||||
|
||||
wat een superapparaat zeg !!!!
|
||||
|
||||
Ik zou zuinig zijn op zo'n tante!!!
|
|
||||
|
||||
Ziet er heel erg gaaf uit!!
|
|
||||
|
||||
Wat cool!! Zo, citigolf is ook briljant, maarja kost omgerekend wel €11.000, en daar kun je hier ook wel iets leuks voor kopen!
|
|
||||
|
||||
ding gewoon zelf naar huis rijden
|
|
||||
|
||||
Moooooooiiiii!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Laat je tante naar hier overkomen , en zorg dat ze de kever mee importeert!