|
|||
|
|||
hahaha dat noem je pas laag
vind hem zo wel super vet maar ik snap als je hem een stukie om hoog zet dat je ook nog een beetje normaal kan rijden. maar het ziet er egt super vet uit.
|
||||
|
||||
Uber gaaf.
Dat probleem met de aandrijfassen had ik ook erg vervelend. Maar exreem laag rijden hoort er bij koste mij alleen een nieuwe draagarm en versnelingsbak die ik stuk ree op een opstaande put. Mijn tip niet te hard over de drempels hahaah |
|
|||
|
|||
Damnnn dat is vet ietsie omhoog en dan een slijtplaat eronder ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ach jawel joh .. je moet er een beetje mee leren rijden, en vooral niet te lomp doen. Over drempels rijden is een kunst wat dat betreft, schuin.. insturen, terugsturen etc. Wel een stuk netter zo, ik ben wel benieuwd naar een ploatje van de zijkant!
|
||||
|
||||
gruwelijk wreed ding..... ga vooral zo door!!
ennuh goed voor je lachspieren dit topic.... gr. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb niks tegen laag rijden, rijd zelf ook altijd laag, hoef je me niet uit te leggen. Maar zo laag als deze staat gaat gewoon nergens over. En ga nou niet zeggen dat het niet zo is, als er een steen scheef ligt rij je alles al kapot. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat klot moest ik met mijn vorige keef ook met ongeveer een 1 cm van de grond moet wel eerlijk zegen dat ga ik niet weer doen maar als ik een jetta of zo als daily neem dan komt die toch egt wel zo laag te liggen dan maar af en toe wat vervangen
|
||||
|
||||
Wat zal het zijn kwa speling .. cm'tje of 3 nu?
Dat is echt wel prima te doen, m'n golf ligt nu op 1 cm en dat is ook prima, al gaat het met een Mk1 een stuk vlotter dan met een Mk2 moet ik zeggen.
|
||||
|
||||
Quote:
Precies. Lag met de witte ook zo'n 2-3 cm van de grond, en 't ging best. De eerste 4 maanden reed ik zo'n 500km per dag met dat ding op die hoogte op de snelweg, en nog eens zoveel kilometer elke week binnendoor. Ging prima voor het merendeel van de tijd... als je er eenmaal mee leerde rijden.
|
||||
|
||||
Het stuitert alleen zo
|
|
||||
|
||||
Ligt weer erg laag jordi!
Je hebt er weer wat moois van gemaakt. Ik ben benieuwd naar de zijkant foto's. |
|
||||
|
||||
dikke shizzle
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend m'n oude matzwarte kap weer opgehaald, had ik weg gegeven toen ik de vorig golf was verkocht.
Gelijk maar even gemonteerd om te kijken hoe het staat, hij word binnenkort wel kaal geslepen om weer te laten roesten Op deze foto kan je zie dat ik even krea-bea met m'n zonnekleppen ben geweest: Achterkantje: En der waren een paar mensen benieuwd hoe laag ze nu eigenlijk is: Behoorlijk laag dacht ik zo...
"Anatidaephobia: The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you." Last edited by OldSkool-II : 23-02-2009 at 11:43. |
|
||||
|
||||
netjes en mooi laag idd
|
|
||||
|
||||
Zorg dat ie niet te druk wordt hè.
|
||||
|
||||
Quote:
hoe kom jij eigenlijk an die witte iron-cross stickers?? wil nl. men tankklepje matzwart spuiten en dan zon sticker erop...... |
|
||||
|
||||
Heb ik ooit een keer bij een jongen op het "andere" forum bestelt.
|
||||
|
||||
nou okee dan kijk ik verder.....
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon witte keukenkastjes folie van de praxis halen en er dan zelf zoveel als je wilt uitsnijden. Als je het eerst in a4 formaat snijdt kan je er zelfs op printen.
|
||||
|
||||
Heb zojuist een mail gekregen van 402Events. Of ik weer op DAF in Assen wil komen staan, in de circle of rat. Heb maar een mail terug gestuurd dat m'n auto nu meer Retro dan Rat is, maar als dat geen probleem is, ik wederom wel weer wil komen.
Nu alleen nog ff benzine geld regelen