|
||||
|
||||
MarcelvZ
Hoi
Ik ben Marcel, 19 jaar en woonachtig in Dordrecht. Ik ben sinds gister eigenaar van een VW jetta uit '91. Na mezelf tijden georienteerd te hebben in de vw's, vond ik toch een jetta het vetst. Na lange tijd zoeken (Ook veel kijken hier op het forum), toch eentje gevonden op een welbekende verkoopsite . Heb een aantal kleine plannen met de wagen. Hij word sowieso verlaagd, als optie wil ik openhouden dat ik andere velgen koop. En misschien het eea aan bestickering... Moet nog effe wat goeie photoshops zien te vinden Hier wat fotos: |
|
||||
|
||||
Welkom!
Succes met je wagen! we zien de vorderingen wel!!? |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de Jetta. Leuke auto. Zelf heb ik er twee gehad, alleen maar goede herinneringen.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier, en leuke aanwinst heb je staan! Ikzelf vind de IIde generatie Jetta ook de mooiste VW die er is .......
Verdere plannen klinken goed, ben benieuwd wat je ervan gaat maken
|
||||
|
||||
leuke jetta..
kom ik je eerst op scooter forum tege nu een paar jaar later weer hier |
|
||||
|
||||
mooie projectbasis
|
|
|||
|
|||
mooi begin van een vette auto
we zien de vorderingen wel veel succes met het tunen en stylen . en veel plezier op het forum en met je auto
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels de auto behangen met het een en ander aan geluid. Ook de wieldoppies heb ik zwart gespoten.
Na de carnaval ga ik een schroefset bestellen en die hopelijk datzelfde weekend nog onder zetten... Inmiddels ook nog wat fotos geschoten:
|
|||
|
|||
haha vet vet bekende auto`s op die foto
|
|
||||
|
||||
vette bak suc6 ermee
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, bekende knul naast die lupo :P Heb overigens orriginele Ibiza Cupra velgen onder de jetta gegooid... Ik vind het zelf erg vet staan, ze zijn 16 inch dus lopen hier en daar nog wel wat aan als ik te har dover een drempel ga of door de bocht ga :P Kan misschien vanmiddag even voot foto's zorgen .
|
||||
|
||||
Na lange tijd weer een 'update' :P
Schroefsetje er vanmiddag onder gezet, met dit heerlijke weer! Velgen gaan volgende week naar de straler, alleen om te laten stralen. Ben net nog even wezen rijden. Leg als een blok beton op de weg. Heerlijk 't setje After Voor gaat die nog 2 a 3 cm omlaag, zodat ik net kan sturen, de achterkant wil ik net een tikkie hoger doen, zodat t voorste lippie iets lager komt :P
Jetta Owner! Last edited by MarcelvZ : 19-03-2009 at 00:28. |
|
||||
|
||||
En heeft iemand een manier om deze pictures te reseizen?? (Op een ander forum hebben de mods een 'PR' functie... Plaatsen deze tekens ipv 'IMG', en ze staan er op normaal formaat op. Mods?
edit: Heb ze inmiddels op Hyves gezet. Ziet er wat overzichtelijker uit zo.
Jetta Owner! Last edited by MarcelvZ : 19-03-2009 at 00:42. |
|
||||
|
||||
Ik heb de Jetta vanmorgen verkocht!
Hier was 'ie op zn hoogtepunt! Er komt wel weer iets duits voor terug... Een w123 uit 1979, met 109 pk!